JEG SKAL VÆRE PROGRAMLEDER!

YEEEY! Denne lille jenta skal være programleder på Tusvik & Tønne med to av de kuleste damene jeg vet om! Veldig spennende, og at min første runde som programleder skal være på dette showet er jeg veldig glad for. Dere som har sett programmet vet at alle må gå igjennom en “ildprøve”, Tone Damli måtte spise chilli samtidig som hun skulle intervjue for eksempel. Så jeg er spent på hva de finner på for meg! Vi spiller inn idag, og det sendes på tv2 i morgen kveld klokken 21:40. 

Dette bildet er fra igår da de skulle være med meg på jobb. Jeg gleder meg til å se resultatet, og jeg gleder meg til dere får se det på tv! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg