Å SPILLE ETTER DE SAMME REGLENE – FORHOLD


Som dere kanskje vet eller burde ha fått med dere til nå om dere leser bloggen hver dag, så har jeg samboer. Altså kjæreste. Selv om han er en svær del av mitt liv og vi er sammen flere timer hver dag, så er han ikke sååå mye på bloggen. Hvorfor, lurer du kanskje? Vel, det er mange som har lurt på om jeg kunne ha hengt ut Robin her på bloggen om han gjorde noe galt for eksempel. Svaret er nei.

I et forhold synes jeg det er utrolig viktig å spille etter de samme reglene og vilkårene. Han har ingen mulighet til å kunne skrive sin side av saken eller forholdet, det er ikke rettferdig synes jeg. Dessuten finnes det alltid på nettet uansett om du sletter det, dessverre. Alt man skriver offentlig skal man tenke veldig nøye igjennom. Jeg har skrevet mye dumt på bloggen, men jeg er veldig glad over den dag i dag at jeg til og med som 16 år og dum aldri har hengt ut noen i min nærhet på bloggen. Det er kanskje ikke så mye å skryte over, men vi har jo alle vært ung, hormonell og gått igjennom et og annet. Da har jeg hatt mulighet til å blottlegge og til å ydmyke men jeg har aldri gjort det, til tross for at flere har tatt til facebook eller instagram for å henge ut meg. Som 16 år og usikker er det et lite klapp på skuldra!

Derfor skriver jeg heller ikke så åpent om forholdet, for deler man alt det fine blir det fort gjort at man deler om det skulle komme noe dårlig også. Om man ikke gjør det, så føler ofte leserne at man er “falsk” og prøver å få forholdet til å framstå som noe det ikke er. Jeg forstår at dere tenker sånn, og jeg skal ærlig innrømme at de få gangene (annehvert skuddår) når en blogger innrømmer nedturer i forholdet, ja da blir jeg nesten glad. Takk gud for at vi ikke er de eneste som krangler om oppvask, slamerer med dører og gråter noen dager, selv om det er 99% fint. Men skriver om jeg det? Nei. Jeg hadde kanskje tenkt annerledes om kjæresten min hadde blogg, og om han også ville være åpen om alt mulig, for da hadde vi hatt samme mulighet til å dele hva vi ønsket.. Forstår dere hva jeg mener? 

Når det er sagt så har vi det veldig fint nå som sikkert er kjedelig å høre om, haha. Det er et vanlig forhold som går ut på å spise, se på serier, sove sammen, våkne sammen, snakke sammen, elske hverandre. Og litt drama nå og da 😉 Jeg skal prøve å overtale han til å starte blogg så får dere høre, haha..

Nå skal vi se på solsidan! Fast tradisjon på mandager. Vi har det fint, og det håper jeg dere også har! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg