VIDEOBLOGG – MINE FAVORITTER

annonse

Hei hei, her kommer en video! Endelig fikk jeg redigert den også, slik at det kanskje blir litt mer spennende å se på. Eller hehe, JEG har ikke redigert den, R gjorde det for meg så tusen takk for det! 🙂 

 

Om du bruker rabattkoden SEFAV får du 20% rabatt på en bestilling på hele Coverbrands, rabattkoden er gyldig til 11. november! NB! Det gjelder ikke allerede netsatte produkter / ghd.  
Her er linker til produktene jeg viste fram, som jeg mener er de perfekte julegavene til en venninne eller kanskje til mamma?

The balm of your head – palett som samler alle favorittene fra the balm, inkludert bahama mama, hot mama, mary lou manazier og mange fler. Passer perfekt for de som er interessert i sminke, men også de som trenger litt nytt av alt.

The berry best tea – En utrolig digg te med smak av røde frukter! Passer fint å legge i en julegave om du vil lage en “spa-pakke” til en venninne, for eksempel.

Sugar coconut body butter – bodylotion som lukter kokos, som trekker raskt inn i huden og legger ikke et ekkelt lag av fuktighetskrem på topp.

Lip scrub i smak av vanilla bean – jeg tror jeg følte at denne smakte kokos, haha? Men det er tydeligvis vanilje. Den er uansett utrolig digg om du har tørre lepper, noe jeg sliter veldig med. Om man tar skrubb på leppene øker også blodsirkulasjonen og leppene ser større ut:) 

Intense hydration mask – ansiktsmaske som gir masse fuktighet til huden! Den hjelper også med å redusere synlighet av rynker og linjer, og skal visstnok være perfekt for en moden hud. Jeg har jo ikke en moden hud, men jeg liker den uansett veldig godt!

HAPPY SHOPPING! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg