I can feel our young blood race

Lekte litt med min kjære Joakim idag. Vi har tenkt litt på å begynne med ukentlige videoblogger sammen, han er jo helt syk på å klippe og filme i tillegg til at vi har det veldig morsomt. Videoene må riktignok vente litt, for han skal snart reise i en måned, og så reiser jo jeg.. Men men, det er jo en luksus å ha en Gullruten-vinner til å ta bilder av seg, hæh? Haha jeg får ALLTID inn, i alle samtaler, at han har vunnet gullruten når jeg skal introdusere han for nye folk. Han bare “ja hey jeg heter Joakim, ja jeg jobber med regi og tar litt bilder” og jeg bare “JA OG HAN HAR VUNNET GULLRUTEN”. Viktig å skryte litt av de flinke, kreative menneske man er så heldig å få være rundt!

Gjett hva jeg skal gjøre denne uken forresten? Være programleder i et talkshow som er ledet av to sykt kule damer.. Komikere.. JEPP! Mer kommer!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg