farsdag ♥

I dag er det farsdag, så jeg håper dere sier gratulerer til pappaene deres! Dessverre kan jeg ikke møte min pappa ettersom familien min bor i Harstad, og jeg har på toppen av det hele mistet telefonen min inatt haha.. Så ikke får jeg ringt heller. Men han får se det her, håper jeg! Og så satser jeg på at telefonen min kommer til rette, så får jeg ringt han også.

Her kommer et bilde av meg når jeg er nesten nyfødt i år 1995. Haha jeg ser ut som en kjøttbolle synes jeg! Og pappa ser så ung ut, ikke så veeeldig mye eldre enn hva jeg er nå. Jeg føler meg enda som et barn og langt ifra klar for å bli forelder selv, så creds til alle som klarer det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg