SKIKKELIG LUKSUS FOR MEG!

annonselenke

I kveld var jeg så heldig at makeupartist Dajana Tomanovic kom hjem til meg for å legge sminken min! For en luksus på en lørdag da, dere 🙂 Så det har jeg gjort de siste timene, blitt sminket og snakket om sminke, haha.. 

 Jeg viste henne bilder av hva jeg ville ha, så snakket vi litt sammen om hvordan vi kunne gjøre det om til noe eget. Fint med lilla i sminken når jeg har blått hår!

Jeg fant Dajana i en facebookgruppe, og hun har jobbet med sminke i tre år, i tillegg til å ha tatt kurs over hele verden av blant annet Kim Kardashian! Det er ganske kult, og har også gjort at hun er veldig oppdatert på det siste innen teknikker. Vi har allerede satt opp to nye sessions hvor hun skal sminke meg, jeg gleder meg masse til det! Dere burde sjekke ut siden hennes på facebook her, der legger hun også ut videoer osv. Sant jeg ble fin!?


Skjørtet og toppen jeg har på meg finner dere her.

Nå skal jeg i bursdag til en veldig god venninne, Marte! Vi snakkes i morgen <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg