DET VERSTE MED Å VÆRE SELVSTENDIG

Nå.. Nå har jeg så vondt i magen på grunn av gluten at jeg holder på å DØ, haha. Enhver setning jeg skriver her et krampetak, men jeg kjemper på, haha!

Dette har vært en ganske vanlig torsdag, egentlig. Jeg har jobbet, jobbet, jobbet.. Og så tok jeg spraytan på spraytanhuset! Trodde kanskje jeg var finest med blek hud nå med det nye håret, men det er jeg ikke, hehe.. Jeg elsker å være brun, cant help it! Og glad jeg har klart å legge solarium på hylla. Jeg er usikker på hvordan fargekombinasjoner jeg bruker på spraytanhuset, men de som jobber der vet det. 




Etter å ha blitt brun og fin jobbet jeg litt mer, før jeg tok turen til Lashes by Kasja. Jeg er så fornøyd med å gå der! Dette er andre gangen jeg er der på behandling, og jeg skal fortsette der så lenge det stedet eksisterer, haha. Jeg har ofte følt når jeg tar vippeextensions at jeg må ha vipper på toppen av det igjen, altså falske vipper. Men nå trenger jeg ikke det 🙂 De vet også hvilke lengder jeg bruker. 

.. Etter alt dette så ble det noen drinker med venner, men jeg måtte holde disiplin å sitte hjemme og jobbe. Faktisk i skrivende stund fester folk rundt meg, og jeg sitter på mailen og prøver å få avtalene til å gå opp. Å være selvstendig er krevende med tanke på at man må være så disiplinert, det er vel det som skiller de som lykkes fra de som ikke gjør det. Et lite tips! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg