SER JEG MER ÅPEN UT?

annonselenke


Det er rart for mye som endrer seg i omgivelsene bare man endrer hårfarge til noe litt mer “crazy”. Ikke bare føler jeg meg veldig annerledes, men jeg måtte vise legitimasjon for første gang på over ett år på butikken OG jeg kommer i samtaler med alle mulige slags mennesker. Kanskje jeg ser mer åpen ut, ikke vet jeg. En gammel dame var uansett den beste, hun må ha vært over 70 år og fortalte meg at hun ville farge håret lysegrønt. Hun lovet meg å gjøre det, så utrolig kult! Sånn vil jeg også være når jeg er 70, jeg tror nok jeg blir sånn også. 

Veske Louis Vuitton / sko her. 

Ellers venter jeg på snø og ordentlig vinter nå, det mellomstadiet vi har for øyeblikket er skikkelig kjipt.. Jeg elsker årstider, utenom når høst og vinter blander seg, bare uten snø. Her i Oslo er det masse tåke og sykt kaldt.

Nå venter et par timer med jobb hjemme, før jeg skal delta i en debatt og ikveld skal jeg på Tusvik & Tønne sin premiere på latter! Det blir morsomt 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg