OMG, SE PÅ HÅRET MITT!

Altså.. TENK at dette er mitt hår? Helt sykt at jeg turte, men jeg er så fornøyd!


Det er igjen Sara Willhelmsen på hendrix hair pilestedet som har laget denne fantastiske fargen. Hun utfører mirakler på håret mitt gang etter gang! Nummeret hennes er 91794426 om dere vil bestille time hos henne. Mer talentfull og herlig jente må man lete lenge etter! 

Dere får flere bilder i morgen! Jeg var utrolig trøtt her, så jeg vil gjerne vise dere når jeg er fresh. Men visst, det ser fint ut?

Sara eier også hendrix hair i stavanger hvor hun kommer nå og da for å ha kunder, lære bort til ansatte etc. Hendrix Hair stavanger trenger søker flere ansatte forresten, så om du er frisør eller kjenner noen som er det, som kan tenke seg å jobbe med noen av de beste er det kanskje greit å søke? Vet jo selv hvor bra Sara er! Her finner dere annonsen hvor de søker.  Jeg skal muligens dra til hendrix i stavanger litt nå og da, for at Sara skal være der nå og da.. Så desperat er altså jeg etter å ha henne som frisør, haha! Men slapp av dere som bor i Oslo, hun skal jobbe her også 🙂 

Nå skal jeg spise og sove + nyte mitt fantastiske hår, haha! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg