VIDEOBLOGG – MINE HÅRFAVORITTER

i samarbeid med coverbrands

Og for ordens skyld til dere som ikke gidder å se videoen (men det burde dere for jeg er morsom).. Her er altså produktene! 

Bastiste volume – tørshampo er jeg helt avhengig av! Ikke bare ser håret mindre skittent ut, det ser også kaldere ut, og gir volum.

Alexander Sprekenhus hårkur – denne har jeg faktisk fått anbefalt av frisøren min, og den er så god! 

Tangleteezer – hårbørste som sliter minimalt på håret, fungerer perfekt på extensions! Finnes i mange farger.
GHD heat protecting spray – Denne er varmebeskyttende, hjelper også på hold og til å forme håret slik du vil.
Ghd final fix spray – denne er på 75 ml så den er perfekt å ha i vesken! Den gir et fast men mykt hold som hjelper til å motvirke statisk hår.

Rabattkoden SEHAAR gir 15 % rabatt på alle hårprodukter ut 05.11.2015  (gjelder ikke allerede nedsatte produkter). Alle hårprodukter finner dere her. 
Ellers kjører coverbrands som de fleste andre nettbutikker Black Friday den 27 november, meld dere på eventet deres på facebook her for å kunne følge med på tilbudene! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg