BESTEM MIN NYE HÅRFARGE!

Etter at jeg fikk grått hår har jeg blitt totalt forelsket i pastellfarger når det kommer til hår. Og i morgen skal jeg til frisøren igjen for å få en ny farge, haha! Jeg absolutt elsker det grå håret, det er den fineste fargen jeg har hatt noen sinne, men jeg vil gjerne prøve noe nytt i samme “kategori”.  Både jeg og frisøren min er veldig.. hva skal man si, crazy og ingen utfordring er for stor, haha. Jeg går alltid til Sara W på hendrix hair pilestredet, og tro meg – uansett hva jeg vil ha av henne så sier hun bare “jaja, men dette får vi til!” og så blir jeg alltid like fornøyd. Jeg gleder meg faktisk skikkelig til å sitte i frisørstolen hos henne et par timer i morgen, haha!

Om du følger meg på min facebookside kan du legge igjen en kommentar der, å være med å velge hvilken jeg skal ha. 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg