SOPHIE PÅ FYLLA – VIDEO

Synes disse bildene beskriver gårsdagen ganske så perfekt, jeg.. Meg og Joakim i trappa på vei opp til Stratos, som ligger i 11-etasje.. I etasje 2 ga vi altså opp og la oss på gulvet istedenfor. Husker at folk gikk forbi og hvisket navnet mitt til hverandre, haha. Sånn er det..  

Siden jeg ikke har SnapChat (hverken privat eller offentlig), tenker jeg å dele mystorien til Joakim som jeg tar en stooor del av. Sånn ser jeg altså ut når jeg er skikkelig full. Jeg er mest bare veldig glad, og det er jo fint! 

Ellers håper jeg dere vil stemme på meg som årets blogg HER, da hadde jeg blitt sinnsykt glad! Jeg skal uansett på kjendisgallaen, men det hadde jo vært fantastisk å gå hjem derfra med en pris.. Uansett blir det en fin kveld, tror jeg da.  Ellers skal jeg forklare innlegget jeg skrev tidligere idag i morgen.. Jeg er ikke så dum som dere tror 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg