FÅ METER UNNA JUSTIN BIEBER

 Wow, tenk at jeg om bare noen timer står få meter unna Justin? 



Her har dere mitt antrekk for Justin Bieber ikveld! Prøvde å kjøre litt “swag” (haha) så jeg lånte en genser fra samboeren som har en veldig lik stil som Justin. Siden jeg pleier å få spørsmål om sminke, leppestiften er fra Urban Decey i fargen ** blandet med Mac sin “heroine”. Jeg elsker å blande leppestifter for å få den perfekte fargen, ettersom den nesten ikke eksisterer på markedet. Da må man være kreativ sjæl! 


Konserten starter 21:30 men siden det er tv-innspilling drøyer det nok et par timer utover kvelden. Woho, dette blir gøy! Så nettopp på vg at Justin hadde overassket en hel klasse med billetter, det var fint gjort 🙂 Gleder meg til å se mange lykkelige unge barn der i kveld! 

Har forresten hatt mye å gjøre de siste dagene, og kun rukket å se igjennom 1/5 av headerne som har kommet inn, derfor har det enda ikke blitt noen oppdatering der. Men det kommer forhåpentligvis!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg