HVA SYNES EGENTLIG MAMMA OM VALGENE JEG HAR TATT?

Jeg og mamma har gjort et intervju sammen med KK, som dere kan lese litt av her. Resten kommer i bladet som er ute i butikker på fredag! 

Jeg synes, alt i alt, at det ble en ganske fin sak men det er dumt at det alltid blir trukket fram plastisk kirurgi som noe av det viktigste. Det ble jo heldigvis snakket om mye annet i intervjuet også, men i overskriften velger man noe såpass overfladisk.. Er ikke det veldig 2012, nå? Jeg mener, det er jo faktisk tre år siden jeg opererte meg, kan vi komme oss videre?

Ellers, takk til KK for en fin sak og fine bilder! Jeg er heldig som har mammaen min.

Ps! I neste innlegg kan du og en venn vinne tur til London og biletter til premieren av den neste Hunger Games filmen. Følg med! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg