DU FÅR FRAM DET FINESTE I MEG

 

Tidlig i dag dro jeg til Drammen for å ta bilder og filme til extensionskolleksjonen min, luxushair by Sophie Elise!

Det er veldig spennende å jobbe med, og endelig er man enda litt nærmere lansering. Jeg hadde satt av nesten hele dagen til shoot, men jeg og fotografen (Rolf-Ørjan) har tatt bilder sammen ca en million ganger før så da fikk vi gjort alt på under en time. Teamwork, hehe! Dermed ble det også tid til kos hjemme, masse mat og polefitness for å avslutte kvelden. 


Tusen takk til Stephan Øien som sminket meg i morges, du er en engel! Du får fram de fineste sidene av meg, og jeg elsker deg for det. Og takk til Trine Merete Olsen som knipset litt bilder mens vi holdt på, jeg kunne gjerne tenke meg å bruke et eller flere som header så send gjerne forslag til [email protected], og merk mailen med header.

Nå skal jeg ta kvelden, men jeg hååper dere gleder dere like mye til lanseringen som jeg gjør! 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg