DET FØLES IKKE VERDT DET LENGRE

annonselenker


Uansett hvor søtt det nå enn måtte være med regulering, så er det veldig slitsomt og tidskrevende nå som jeg er inne i prosessen. Nei, reguleringen er langt fra på plass, men jeg må jo igjennom operasjon først så jeg blir sendt fra den ene spesialisten til den andre, og alle sender meg bare videre eller forteller meg “dit burde du gått før du kom hit”, osv. Hvem hadde trodd det skulle være så vanskelig? Jeg vet jeg må, og jeg vet det kommer til å føles bra, men nå føles det som en uendelig lang vei full av smerter, dyre tannlegebesøk og frustrasjon. Det føles ikke verdt det nå, men det blir det. Så slik startet jeg altså min dag, og det er jo aldri hyggelig. I tillegg gruer jeg meg veldig til operasjonen.. Heldigvis fikk dagen snudd seg litt etterhvert!

Jeg møtte kjæresten min.. Som forøvrig er den eneste personen jeg møter for tiden om man ser bort fra via jobb. Sånn blir det fort i perioder, haha. Jeg tror vi har vært klint sammen i en ukes tid nå. Æsj nå blir jeg slik som jeg ikke vil være..


Så fikk jeg drukket min favoritt java chip (heter den det?) på Starbucks! Shit så god den er. Jeg spurte Robin om jeg kunne få kake, han sa nei (vi prøver å begense søtsakene litt) da fikk jeg denne istedenfor, den smaker det samme og er sikkert minst like usunn egentlig. 


Etterpå gikk vi på steen & strøm for litt interiørshopping! Og jeg fikk tatt bilde av mine nye sko. Jeg aner ikke hvor mange par jeg har hatt som ser ut som disse nå, men jeg solgte alt på sist klessalg og innbilte meg at jeg ikke ville ha nye. Men det ville jeg altså, de kan jo brukes til nesten alt! 


Skoene her / jakke her / veske louis vuitton / på leppene har jeg mac med fargen heroine. Jeg innså brått at dette bildet egentlig var litt fælt, man ser jo tiggeren på høyre side der.. Og så meg som står og poserer. Verden er full av kontraster og jeg får vondt i hjertet av å gå langs Karl Johan, det er et fælt sted.

Etter å ha sovnet på trikken, handlet mat til hele uka og vært ute med Charlie fikk vi lagt på det nye sengetrekket og det er såååå deilig! Nå er neste mål å kjøpe en tv inn på soverommet, bare for å forsikre oss om at romantikken går rett i dass. Neida, men tv på soverommet hadde vært så deilig! Se på god morgen norge fra senga når man våkner.. Men jeg tror vi dropper det. Kanskje. Vi får se.


Lille hubidubi liker det nye sengetrekket! Nå skal vi ut igjen.. Jeg gjør jo ikke annet enn å gå ut med denne hunden, haha. Nå har han fått for seg at hans nye favorittlek er å løpe ifra meg. Hver gang. Så kommer han tilbake, plager meg litt og så løper han igjen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg