JEG HAR PRØVD POLE FITNESS

Akkurat nå føler meg jeg utrolig bra, for jeg har nettopp hatt min første time med pole fitness! Og for første gang i mitt liv føler jeg meg på et bra sted i livet når det kommer til trening.. Altså at det er noe jeg har lyst til å gjøre. Nå kan jeg kombinere dette med å trene sammen med PT to ganger i uken, det er jo perfekt! 

Jeg startet med en privattime sammen med Ine, og jeg må si det rett ut.. Hun så fantastisk ut, jeg så ut som en apekatt. Jeg følte meg så lite sexy at det ikke skulle vært mulig, jeg lagde rare lyder, falt rundt om kring, armene var som spagetti og i det hele tatt.. Men mot slutten av timen satt hun på litt Selena Gomez og jeg fikk prøve meg litt, da følte jeg meg litt hot likevel. Jeg likte det så godt at jeg ble medlem på studioet med en gang, så hver tirsdag framover klokken 20:00 skal jeg være med på en gruppetime med pole, og hver søndag 15:00 skal jeg være på stretch. I tillegg til det skal jeg ha en privattime i måneden med pole fitness, og en time i måneden med dans. Etterhvert, når jeg føler meg litt mer trygg, skal jeg også gå på klassene som har hæler og hele det kjøret!

Alle er ulike, men for meg er det utrolig viktig å – i det minste en gang i blandt – føle meg feminin og sexy. Kvinner er flinke på så mye, har dere tenkt på det? Og vi har noe menn i de aller fleste tilfeller ikke har.. Vi har kroppen vår. Jeg synes det er dumt at sexualitet blir koblet opp mot å være dum eller mindre verdt, når man faktisk styrer hele showet akkurat der og da. Jeg føler meg deilig når jeg har holdt en tale / debatt (haha ja faktisk), når jeg poserer forann kameraet med dyktige folk bak.. og thats it. Men dette tror jeg kan hjelpe meg veldig på vei mot en bedre selvfølelse på det planet, og i tillegg får jeg jo trent masse! Nå er jeg skikkelig støl, for å si det mildt.. 

Jeg håper kanskje noen av dere vil prøve en time, det hadde vært så utrolig gøy å møte noen av dere der som forhåpentligvis er like dårlige på dette som meg, haha! Jeg har jo skrevet her hvilke timer jeg skal på, og slik skal det være uke etter uke fram til slutten av november om jeg oppfattet det rett.. Dette passer meg mye bedre enn å være medlem på treningsstudio! 🙂 Dere finner nettsidene deres her, så håper jeg vi sees! 

1 kommentar
    1. strippestang er perfekt for en jente som deg. da kan du komme i god form samtidig som du kan være en h0re

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg