DAGEN ETTER..

Siste dagen på hotell, og det er lenge siden jeg har vært sånn her ekkelt sliten.. Vi dro jo ut igår som dere kanskje fikk med dere, og vi hadde det veldig gøy men det får man jo kjenne på idag. Jeg drar nesten aldri ut lengre, men når jeg først gjør det og drikker alkohol så skal det kjennes dagen etter, haha.. Men som sagt hadde vi det sinnsykt morsomt så det er verdt det! Vi har akkurat kjøpt litt usunn mat og skal snart sjekke ut av hotellet. Jeg ligger ikke på latsiden selv om jeg skulle ønske det, en time med pole fitness venter snart, og så et møte.. Men etter DET – da skal jeg parkere meg i sofaen hjemme, se på en serie og synes synd i meg selv! Men det har virkelig vært fantastisk med en helg på Saga, det anbefaler jeg videre.



Første innlegget på leeeenge hvor jeg ikke har bilder av meg selv, haha. Tro meg, dere vil ikke se! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg