PRØVER Å HOLDE FORHOLDET I LIVE


Jeg sover faktisk på hotell denne helgen! Jepp, Charlie er levert til en venninne for helgen og jeg og Robin har dermed “barnefri” og tiden vi skal bruke på hverandre liker vi jo å ha på hotell. Gamle paret prøver å holde forholdet i live, haha. Neida, vi har det fint men det er bare en bra ting å være romantiske likevel (ligge på hver sin kant av senga og spise). Vi bytter litt rundt mellom hver gang og akkurat nå er vi på Saga hotel (rett ved bogstadveien) i en juniorsuite, vi har kjøpt inn masse godteri, fikk servert champagne ved ankomst og har sett norske talenter på tv2. Følger dere med på det? Jeg har ikke sett så mye så det er vanskelig å få noen favoritter, men han som rapper om moren sin er jo en hele Norge elsker, meg selv inkludert.. Men han går vel uten tvil til finalen uansett nesten, og om ikke så venter store ting for han likevel 🙂 


Skjorta er fra Miss Selfridge men den er utsolgt.
 

Hotellet er utrolig fint, og som jeg har sagt før så er det litt ekstra deilig å være på hotell i sin egen by.. Da slipper man bare alt stress og fokuserer ikke på annet enn å slappe av, kose med hverandre og gi litt slipp på stresset. Jeg ser fram til hotellfrokost i morgen og enda en rooolig dag!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg