HVOR ER MAGIEN?

 

 

 

Først takk for all hjelp angående stalkeren min! Faktisk tror jeg at jeg har funnet ut hvem det er nå, takket være en genial bloggleser som hadde plukket opp litt her og der av en stalker jeg hadde offentlig på facebook før som jeg senere blokkerte. Sykt er det ihvertfall, at han kom “tilbake” så lang tid etter. Jeg skal gi dere en oppdatering etterhvert som saken utvikler seg! 


Det virker som om jeg siterer Ida Wulff (en av mine favorittbloggere) på en daglig basis, haha. MEN hun skrev ihvertfall for litt siden “prøv å ha vedens beste jobb, å ikke klare å gjøre den bra”. Slik føles det vel også for meg. Verdens beste jobb har jeg, men jeg er totalt tom for.. magi? Provokasjoner? Altså jeg tror det er fordi jeg holder på å skrive bok og jeg virkelig sitter våken om nettene og bare tømmer hodet, legger sjelen min i det verket.. Jeg sparer liksom det beste til den. Men den blir veldig bra altså! Ah, nå skal jeg slutte å mase om boka. Det er jo enda et helt år til den kommer ut.. Eller et halvt år. Kommer litt an på meg, egentlig. Burde vel egentlig ikke ha nevnt boken på bloggen overhodet for nå har jeg virkelig et press på å levere, haha. Men det er en bra ting!

Nå sitter jeg og skriver en liten liste over ting jeg må huske å kjøpe i morgen! Til mat bruker jeg alltid “Mattilbud” som er en app, men til litt diverse skriver jeg det bare i avtaleboken. En merkelig liste, sier du? Som for eksempel b-vitamin for hest eller pukka oil? Vel, begge deler er fantastisk for hår. Jeg kan gi dere en liten liste over små lifehacks, det var noe å blogge om! Tar det i morgen 🙂 Fin skrift jeg har, forresten? Har jo glemt hvordan man skriver med penn nesten, så tragisk. 

Ellers kommer endelig de fantastiske bildene jeg tok sist uke ut! De går live imorgen så da kan jeg vise dere på bloggen, første gang jeg følte meg vakker og alt det der. Mamma skal henge bildene på veggen, så det sier vel noe? Gleder meg!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg