DEILIG, MEN ALDRI VAKKER

Min stil både i valg av sminke, klær og hår er jo veldig “meg”. Jeg har hatt jevnt over samme stil i flere år selv om jeg interesserer meg for mote, jeg interesserer meg bare ikke for det på meg selv, hehe. Jeg vet hva jeg liker, liksom. Mange stylister klør likevel i fingrene etter å få mikse og trikse litt med meg, og jeg har ikke stolt på noen. Men så møtte jeg Jostein, som jeg har en veldig god kjemi med – og idag hadde vi en liten shoot hvor han stylet meg og jeg la alt i hendene hans. Jeg fikk se noen av bildene, og de ble helt FANTASTISKE! Shit, jeg så ut som en annen person. Jeg følte meg vakker, og ikke bare.. deilig? Jeg føler meg, i beste fall, deilig på bilder. Noen ganger søt, på samme måte som at en fransk bulldog er søt, eller at en veldig feit baby er søt. Men aldri vakker, men idag gjorde jeg altså det. Uten vipper, uten hår og uten å vise hud. Da har man altså klart et mirakel 🙂

Det kan vel ha noe å gjøre med at jeg startet dagen med et møte som gikk over all forventning! Jeg er ute av huset hele dagen hadde tatt med meg både avtalebok og mac, men SÅ KLART feil lader. Jeg lar det ikke ødelegge humøret mitt, og nå synger macen på sitt siste vers og jeg synger inn i telefonen til Robin med et håp om at han kanskje vil bringe laderen min hit.. Om ikke må jeg sitte våken hele natten å jobbe. Men WHOOOO CARES, det ordner seg. Ikke sant?!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg