SKAL FÅ EN HELT NY HÅRFARGE

Nå som jeg skal hjem til kjølige Oslo er det greit å ha noe å se fram til – og det har jeg mye av, men i akkurat dette innlegget tenkte jeg å fokusere på det mest overfladiske. Nå som jeg ser ganske ufresh ut gleder jeg meg til å bli pyntet litt på, og i tillegg til spraytan, fiksing og bryn, negler og vipper rett etter at jeg kommer hjem skal jeg også gjøre en litt større forandring..


Nå har jeg hatt mørkt hår lenge (okei, under ett år, men likevel..) og da føler jeg virkelig for en større forandring! Jeg har aldri hatt grått hår før, og med tanke på både hudtonen min og hvordan jeg sminker meg tror jeg denne fargen vil passe meg perfekt. Jeg er litt nervøs da, dette innebærer at jeg må ha tape-extensions en stund, ettersom min egen extensionskolleksjon ikke er helt klar enda hvor vi jobber med grå farger.. Og tapehair gjorde at jeg mistet masse hår sist gang jeg brukte det. Mulig det var min egen feil, mulig det var stress, og jeg får bare passe på håret mitt bedre denne gangen. Planen er å klare denne forandringen i løpet av en dag, og frisøren min (Sara W på hendrix hair pilestedet) skal nok klare det fint. Vi skal bare bruke masse olaplex i håret mitt, pluss at vi har satt av hele dagen så får vi se hvor langt vi kommer! 🙂 

Jeg har frisørtime på onsdag, krysser fingrene! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg