NÅ BLIR FORHOLDET MER SERIØST

reklamelenke

I natt inntok mamma og pappa huset, så nå er det brått ikke kjæresteferie lengre men familieferie! Å få foreldrene mine hit stresset jeg ikke så mye over, Robin har jo møtt dem begge flere ganger og de går alle godt overens. Men vet dere? I kveld kommer nemlig moren til Robin hit også! Brått føles forholdet vårt hundre ganger mer seriøst for nå skal foreldrene våre introduseres for hverandre, og ikke minst være på ferie sammen i en uke. Jeg krysser fingrene for at alt skal gå bra, og at ikke språkforskjellene skal bli for mye å takle. Foreldrene mine forstår jo svensk, men moren til Robin er det litt verre med.. Mamma sa faktisk at denne ferien er viktig, for om jeg og R skal være sammen for alltid må de jo  kjenne moren hans også. Wæh, tenk at alt er så seriøst? 

Jeg og kjæresten min har jo vært samboere i over ett år nå, vi har en hund sammen og vi har generelt sett et helt liv sammen. Og nå møtes foreldrene våre også. Vi, som de fleste andre i forhold, snakker jo om framtiden vår sammen men nå føles den plutselig så veldig nær. Som om den kom helt plutselig, og nå lever vi i den. Jeg har hatt et relativt seriøst forhold før men aldri slik som dette, for nå føles alt så realistisk på en måte. Det føles veldig bra, og spessielt med tanke på at “alle” sa vi bare kom til å vare noen uker og at dette ikke var en ekte greie. Jeg trodde kanskje det samme selv, men jeg blir mer og mer forelsket for hver dag som går og jeg håper virkelig at vi kan holde oss sammen en stund. Jeg kan bare håpe at Robin føler det samme, det er jo det skumle med det hele, at man aldri vet for 100% sikkert. Jeg vet jo hvor hjertet mitt ligger. 

Nå blir det lunsj med familien, så får jeg krysse fingrene for de kommende dagene. Extensionsene er min egen kolleksjon, kommer i oktober! Toppen min er fra nelly her. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg