ELSKER KROPPEN MIN

Det er en fare for at dagene her kommer til å gå til veldig mye av det samme, og jeg har vært i tenkeboksen på hvordan jeg skal formulere det til spennende innlegg. Jeg kom fram til at jeg heller bare skriver i dagbokform, det er jo tross alt hva en blogg er ment for å være, sant? La oss starte med gårdagen!

Jeg rotet fram min gamle badedrakt fra kofferten, og vi startet dagen med et par timer soling. Det er så deilig å bare være oss to, så isolert fra alle andre! Vi varierer mellom å høre på musikk, snakke sammen, kose litt og drikke vin eller spise masse, masse mat. Altså, hvorfor er pizza i utlandet så mye bedre enn i Norge!? 

Haha, elsker når man tar bilder og så blir man faktisk fornøyd med kroppen sin. Elsker kroppen min, hater ansiktet. 


Selv om jeg elsker å bare slappe av i solen har Robin litt vanskeligere for å bare ta det rolig, så da må det gjerne skje noe action. Vi satt oss i bilen og satte kursen mot Miramar, et shoppingsenter jeg husker jeg var mye på som liten. Men fant vi fram? Nei, haha. Det tok oss sikkert en time lengre enn det hadde trengt å ta, og for meg som var ansvarlig for GPS ble dette en pinlig affære. 

Miramar var en av de tingene man husker som helt fantastisk, men så var det ikke noe særlig likevel. Altså jeg var 13 år sist gang jeg var her så det kan vel forklare det, nå har jeg jo opplevd litt bedre shopping i mine senere år. Men donutsbutikken var der enda, etter så lang tid! Der måtte jeg bare stoppe innom og vi kjøpte oss litt godsaker som vi koste oss med på senteret. Ellers fikk jeg med meg en jakke fra h&m, men den viser jeg dere i et senere innlegg med all shoppingen!


Etter shoppingen dro vi hjem, drakk enda mer vin å slappet av ved bassengkanten. Jeg hater jo vin så jeg presser virkelig ned her kan dere vite, haha. Appelsinjuice er ikke OK i Robin sitt selskap.. 

Utover kvelden dro vi til den lille byen Mijas som jeg også husket som fantastisk, men her ble vi møtt av ca null mennesker under 60 år, og ellers så mye vind at vi ble tvunget til å sitte inne å spise. Men GUD så koselig vi hadde det her! Det var virkelig en veldig fin kveld, og jeg spiste en utrolig deilig laks som virkelig smakte ekstra godt igår etter all junkfood. Da vi kom hjem så vi en svensk film, spiste godteir og koste før hodene traff puta rett etter midnatt. Vi har lagt oss tidlig hver dag i ferien til min store glede (jeg elsker søvn), og jeg føler meg utvhilt for første gang på lenge.. Det trengte jeg. 

Nå skal vi gi shopping enda et forsøk, og dra på shoppingsenteret La Canada. De har sephora! Gleder meg til å shoppe masse, masse sminke. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg