JEG SØKER VIKAR


Pjuh, livet om dagen altså.. Jeg kom akkurat inn døren hjemme og er med andre ord ikke i Stockholm lengre, så det døgnet gikk fort. Bildene dere ser over er knipset på Arlanda, og det er stort sett kun Arlanda (flyplassen) og hotellet jeg rakk å se i denne omgang. Men men, jobb er jobb.

Og ja, den formen min.. For meg finnes det ingen vikar jeg kan sende i møter, på filminger, eller for å skrive innlegg. Nå har jeg vært syk i to uker og hver gang telefonen plinger har jeg bare sagt “jeg er syk, så jeg kan ikke” men da er det sånn “åh, sikker på at du ikke kan?”. Ja, jeg er sikker.. Tenk deg at du er syk og mister en dag med jobb. Da var det en dag som kom og gikk, ferdig med det. Det er ikke slik at du må jobbe dobbelt eller trippelt så mye når du først kommer tilbake, å ta vakter på 12 timer istedenfor 6, men slik er det for meg. Så nå har jeg en million ting å gjøre og er så stressa, jeg føler jeg blir dratt i alle kanter så det beste er bare å sette seg ned å få det gjort. Sosialt liv er det ikke engang snakk om, haha ;p

Så nå må jeg prøve å jobbe litt her.. Og kose med min lille Charlie så klart, han gjør meg alltid så glad. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg