min mening om BØLGEN

reklamelenke

Toppen jeg har på meg finner dere her – skjørtet finner dere her.

 Jeg har akkurat vært på utendørs kino for første gang i mitt liv for å se Bølgen som sikkert de aller fleste har sett på reklamer rundt omkring. Man kan jo si det sånn at jeg burde ha valgt et annet antrekk når man skal sitte ute i et par timer, og det gjorde konsentrasjonen mot filmen litt vanskelig. MEN – desverre var ikke dette en av mine favorittfilmer. Den var veldig bra helt til bølgen traff, men etter det gikk det liksom litt nedover. Selve katastrofescenen var ihvertfall veldig spennende! Man kan jo se den om man liker action, men det er ikke helt sjangeren for meg.

Utekinoen var på fine Vigelandsmuseet, så settingen var ihvertfall perfekt! Og jeg satt med en av mine nærmeste venniner til venstre for meg og kjæresten min til høyre, så det passet bra ♥

Nå skal jeg ut med hunden en siste gang for kvelden og så sier vi natta:) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg