messy hair, messy life

Håret er satt opp i en “messy bun” og jeg er i totalt slappe-av-modus. Dere vet når man sånn ca er ferdig med alle dagens gjøremål og kan slappe av med en serie resten av kvelden uten å føle at man misslykkes i livet som prioriterer avslapping over alt annet? Det er SÅ deilig! Og på snakk om håret mitt, så spør veldig mange av dere hvordan jeg setter det opp på denne måten når jeg har clip in extensions. Det er faktisk veldig lett, og jeg skal vise dere bedre når min egen extensionskolleksjon kommer ut! 

Jeg har selskap i sjokomelka denne kvelden, og ellers leter jeg febrilsk etter kontrollen til apple-tven.. Den kontrollen er så liten at jeg mister den hele tiden og da blir det jo ikke noe tv på meg, haha.. Så i denne ellers vanlige mandagen kan jeg fortelle dere at Isac Elliot kommenterte bildet mitt på instagram tidligere, for å så slette kommentaren sin (???) og like bildet istedenfor. Jeg tok uansett screenshot av kommentaren hehe.. Selv om jeg har møtt Isac et par ganger er det jo litt stas når noen liker bildet ditt, og jeg har stor tro på at han kommer til å slå igjennom utenfor skandinavia snart :)

Vi snakkes om litt, dere! Nå må jeg finne den der kontrollen og få sett litt på tv.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg