den perfekte festkjolen!

reklamelenke

Ballonger er kjøpt inn, brownies og muffins har blitt bakt, jellyshotsene står klare i kjøleskapet, det er varmt ute og alt ligger til rette for en super kveld! Jeg holder meg rolig og passer på bursdagsbarnet og alle de andre innvolverte, hehe. Vi var ute igår også og er jo ikke megaimponert over utelivet i Tromsø MEN alt handler om godt selskap, og det hadde vi jo både igår og idag! Jeg liker det, og tror vi kommer til å ha det fantastisk.


 

Kjoler jeg har på meg er ny, og også en favoritt. Det blir veldig mye svart på meg om dagen, men det er jo tidløst og klær jeg ikke blir like fort lei av. Jeg har kjolen i størrelse xs og den passer meg perfekt! Den kan du kjøpe her. Og min egen extensionskolleksjon, så klart 😉 Den lanseres om en liten stund, bare vær tålmodige! 

 

Ha en fin Lørdag folkens, og vær forsiktige om dere skal ut for å feste 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg