OVERASSKELSE!

Reklamlenke

Jeg er helt SYKT dårlig til å holde på overasskelser og i fjor fikk kjæresten min julegaven i oktober, det sier vel litt om hvordan jeg er. Men i to måneder har jeg klart å holde på hemmeligheten om at på bursdagen til Anne-Sofie skulle jeg fly til Tromsø for å overasske henne! Det var så morsomt, for vi tekstet faktisk igår da jeg satt på gardermoen og hun skrev “skulle ønske du var her, men du får komme en annen gang” og jeg bare “jaaa 🙁 “. Men brått sto jeg der i døra hjemme hos henne, og hun begynte å gråte av glede. Jeg er glad jeg fikk mulighet til å komme ♥ 



Meg og Amanda, som også kom hit i anledning bursdagen og har planlagt hele overasskelsen med meg 🙂


Mitt nye favorittskjørt i falskt skinn, du kan kjøpe det her. 



Så idag har vi gått litt rundt i Tromsø hvor hun studerer, handlet inn til kvelden og spist bursdagsmiddag som ble sushi. Jeg bestemte meg tidlig for at jeg ikke skal drikke ikveld, formen er ikke helt på topp og da er det greit å la være.. I tillegg føler jeg at det har blitt litt mye i det siste, og kroppen har jo ikke godt av alkohol. Men gøy kan jeg jo ha det uansett! 




Jeg reiser tilbake til Oslo allerede i morgen, så jeg får prøve å nyte tiden litt her med mine besties. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg