en godbit til dere

 

Nå for tiden jobber jeg jo med egen musikk igjen, og da er det fort gjort å bli veldig opphengt i bare sine egne låter, så det er stort sett hva jeg hører på om dagen – det kan jeg jo ikke vise dere før det er helt klart, så da deler jeg en annen godbit med dere! Om dere skal ut å feste ikveld synes ihvertfall jeg denne er perfekt til når man fikser seg på badet først 😉 Men det er kanskje bare meg og min merkelige smak, hehe.. Jeg elsker blackmill! Kos dere ikveld, folkens! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg