aldri mer

God søndagskveld, godtfolk!

Jeg synes egentlig det er veeeeldig teit å skrive det jeg snart skal skrive på en offentlig blogg, men jeg må bare – jeg har vært så ekkel bakfull som jeg ikke har vært på flere år, så det tok virkelig en evighet å komme igang her hjemme. Når jeg endelig våknet til liv var det bare å kaste seg i en uber å komme seg på familiebursdag, og nå skal jeg rydde hjemme fordi jeg skal filme her imorgen.

Det var iallfall ganske gøy ute igår, men det er ikke verdt å føle seg sånn her idag. “Jeg skal aldri mer drikke alkohol”, jo tjena haha. Det er utrolig at man utsetter seg selv for sånn her tortur frivillig! Anyways, det var iallfall sykt gøy å ha på seg hair extensions som er mitt eget merke igår! Æh, de er så fine og jeg er så stolt. Må bare si det tusen ganger for det føles helt uvirkelig.. Det blir så bra!

Nå må jeg kaste meg igang med ryddingen her.. Vi blogges litt senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg