sminke på budsjett

reklame

Jeg er medlem av så utrolig mange sminkegrupper på facebook hvor jenter diskuterer fram og tilbake om hvordan man kan fornye all sminken sin. De fleste av disse jentene lever også på stipend eller en deltidsjobb, så da er det klart at man ikke kan dra på og kjøpe en foundation til 500 kr og en brynspen for like mye når man måtte ønske – og etter min erfaring er ikke alltid den dyreste sminken den beste heller. Snarere tvert imot! Jeg er som dere vet i et tett samarbeid med coverbrands, og nå ville jeg på vegne av alle dere jenter der ute på budsjett lage et innlegg om hvordan man kan fornye sminkemappa for under 1000 kr. Hvor bra?

Vi kan starte med det viktigste for min del når jeg sminker meg på grunn av urenhetene jeg har slitt med – huden.

Everyday minerals face mint colour er en favoritt blandt makeup-artistene, men også en favoritt for meg. Den koster bare litt over 60 kr, og er en perfekt concealer for de som har utfordringer med acne. Her snakker jeg av erfaring! Den hjelper også mot rødhet og generelt irritert hud.

Real Techniques powder brush anbefaler jeg virkelig, og ikke minst merket real techniques i seg selv som er et helt perfekt merke om du vil få myke overganger og blende ut sminken din godt. Denne kosten er stor, og passer til alt av pudder og mineralfoundations.

Everyday minerals loose foundation base / semi matte er en mineralfoundation i pudderform som legger seg ganske lett på huden, men den dekker uansett veldig godt og er perfekt i kombinasjon med concealeren jeg nevnte først. Denne har FULL dekkeevne, og passer alle hudtyper.

Showgirl extra volumising mascara gir deg skikkelig lange og fyldige vipper, for min del kan denne minne litt om en kombinasjon av telescopic fra lancome og en av dior sine, om det sier dere noe. Børsten gjør det også lett å forme og fremheve vippene uten at man griser masse, og den fordeler mascaraen jevnt.


Touch of magic er en grønn leppestift, som på en eller annen måte blir en lett rødfarge når man påfører den på leppene. Må nesten bare prøves!

Det dere ser bak er Barry M Natural Glow eyeshadow palette one i fine farger som framhever din naturlige glød, med 6 forskjellige nyanser + en rouge. Det følger også med to børster!

Om du vil ha fine bryn og ønsker å kjøpe noe som gir deg mye for pengene, anbefaler jeg brow parlour ettersom du får to farger brynskygge, en børste, en pinsett + highlighetfarger du kan ha under brynet for bare 79 kr. I tillegg er det et virkelig kvalitetsprodukt!

Her har dere en helt fullstendig sminkelook kun ved hjelp av produktene jeg har vist dere her. Jeg liker det! Husk at coverbrands alltid har masse billig sminke, jeg garanterer at du finner en ny favoritt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg