jeg blir aldri lei av..

inneholder reklamelenke

I går kveld dro jeg og et par av jentene mine til Tijuana, et veldig hyggelig spisested på Løkka. Det er egentlig verdt å dra dit kun for drinkene sin del, man får så mye for pengene. Det koster litt over 100 kr for en drink, men den er så svær at man kan drikke av den i sikkert en time uten å bli lei. Så det ble et par drinker hver på oss, en svær dessert og masse nachos. Slike kvelder blir jeg aldri lei av!

 

(reklamelenke) Toppen finner dere her / mange har spurt om leppestiften, det er nilens jord farge 735.

Nå sitter jeg hjemme i leiligheten og venter på at garderobemannen skal komme.. Jeg har prøvd å bestille en garderobe i flere måneder, men det har vært litt svikt på service fra deres side. Han jeg hadde mailet med sluttet i jobben sin, så da fikk jeg ikke kontakt med noen, folk fikk ferie, dørene kunne ikke bestilles, osv osv. Nå skulle de vært her for 20 minutter siden, så jeg bare håper de faktisk møter opp 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg