la oss snakke om sex

annonse


Jeg er så heldig å få ta turen innom coverbrands sine lager når jeg måtte ønske det, for å velge ut produkter jeg kan teste og eventuelt anbefale videre til dere. Dette er for meg veldig viktig, jeg vil ikke bare bli tilsendt noe tilfeldig i postkassa med en beskjed om å lage et innlegg. Det betyr mye for meg å få ha et så fint samarbeid med den beste sminkebutikken på nett i landet vårt, og jeg skal fortsette med dette i en god stund framover.

Jeg var altså på lageret deres før sommerferien og gikk igjennom det kjente utvalget av sminke, parfymer, hårprodukter og det meste en jente kan ønske seg. Plutselig oppdaget jeg en hylle jeg ikke hadde sett før, hvor noe jeg trodde var søte såpedispensere sto på rekke og rad. Jeg spurte min kontaktsperson i coverbrands om hva dette var, og fikk til svar at coverbrands har tatt inn merkene belladot og toka som faktisk omhandler det mest intime. Sexualitet og hygiene. Jeg trodde jo slikt kun fantes på kondomeriet og fikk litt bakoversveis der jeg sto. Vi snakket litt fram og tilbake om det ville ha vært gunstig for meg å kunne lage et innlegg om noe sånt, jeg trakk på skuldrene og sa at jeg kunne jo ta det med meg hjem, og så fikk vi snakke videre etter en stund. Av en eller annen grunn er jo slikt skamgjort i vårt samfunn, men jeg ønsker ikke å gå den retningen. Her er mitt innlegg, om det aller mest intime.

Vi har kanskje ikke alle stått der, men jeg vil ta utgangspunkt i at mange av oss enten har stått fysisk inne på kondomeriet eller vært inne på deres nettsider. Det sitter ganske langt inne å skulle handle derfra for mange av oss, og pakkene man ofte får levert er ikke helt delikate (i tillegg er det veldig dyrt), det er en av grunnene til at jeg liker coverbrands sitt inativ om å ta inn litt mer intime produkter! Da får det levert hjem med resten av sminken din, og slipper å tenke over flaue situasjoner som mulilgens kan utspille seg.


Belladot er nemlig et merke som fokuserer på en søt embalasje, produkter av kvalitet men de vil også appelere til alle sine lommebøker. Det er overkommelige priser! På bildene jeg har lagt ved her kan dere se mine favoritter fra merket, nemlig massasjeoljen som lukter frukt som passer perfekt for kjærestestunder, men også cleansing gel som man skal bruke på sine – jeg sier det bare – hjelpemidler. Dere skjønner kanskje hva jeg mener? Det er viktig med hygiene! Men belladot har også morsommere greier i utvalget sitt, som dere kan finne her. Alt er til en veldig overkommelig pris.

For å vise dere  hvor godt disse embalasjene blender seg inn i rommet uten å virke snuskete på noe som helst vis – her har jeg satt opp tre produkter ved kanten av senga, blandt annet en penisring. Det skulle man kanskje ikke ha trodd ved første øyenkast?


Her i roteskuffen min på badet er det også to ting – klarer dere å se hvor? For meg ser egentlig dette bare ut som en haug av produkter 😉



 

Det er et annet merke jeg gjerne vil snakke om også, som heter Toka. Jeg skulle egentlig vise dere mine favoritter, men den ene har jeg faktisk brukt opp, haha. Det er vel et godt tegn..? Toka er et merke som fører intime hjelpemidler som kommer i praktiske og diskre embalasjer slik at du fint kan ha de stående framme på rommet, om du nå ønsker det.


Den første er famle orgasmn enchancer gel. Denne skal enkelt og greit forsterke følelene nedentil! Jeg tror jenter veldig fort glemmer sin egen nytelse under selve akten, og veldig mange tenker kun på gutten sin tilfredstillelse. Det er ikke rett for noen, og man skal også ta ansvar ovenfor sin egen nytelse mener jeg.

Toka sine cleansing wipes hadde jeg faktisk ikke fler igjen av, haha.. Men sånn er det! De kan jeg ialfalll anbefale. Det er smarte renseservietter som er spessiallaget for intimområdene, de er veldig gode å ha spessielt etter sex, men kan også være lure å bare ha i vesken.. Man vet jo aldri.


Dere får en rabattkode på alt fra både Belladot og Toka om dere bruker koden SE30 i kassen! Det blir da 20% avslag. Og nå et lite godt råd fra meg. For å kunne ha bra sex, må du kjenne deg selv først og være komfortabel. Det er så utrolig viktig å finne ut hva du selv liker før du kan “gi” kroppen din til noen andre, og det gjelder nok mest oss jenter. Jeg krysser fingrene for en bedre seksualundervisning i skolene framover, og ikke bare “slik tar du en kondom på en banan”. Bort med skammen over egen nytelse, jenter. Der har feminisme enda en lang vei å gå. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg