Just chillin with bae ♥

Min number one “bae” i nord-norge, Anne-Sofie! Har holdt sammen siden vi hadde bleier, noe som er ganske utrolig med tanke på hvor ulike vi egentlig er. Vi sitter bare hjemme hos meg og slapper av, jeg gjør ikke annet enn å slappe av når jeg er her hjemme. Vi så igjennom hard-discken til Anne-Sofie (som hun tydeligvis har med seg over alt..? haha) og vi fant en “videoblogg” fra da jeg var 16 år. En som aldri kom på bloggen.. Herregud jeg så jo ut som en liten hamster, jeg viste opp dagens outfit og var så utrolig fjortis. Jeg tenkte jo så  klart ikke det da, hehe. Da visste jeg alt.

Vi har en bil og elsker å kjøre rundt, så om noen fra Harstad har lyst på en tur hjem fra byen – hola at me! Om du kjenner meg godt nok til å ha nummeret mitt, og er villig til å sitte på verdens dårligste sjåfør. Herregud nå ble jeg klein her, men litt eventyr er jo alltid gøy! Og lillebroren til Anne-Sofie, her er en PS til deg: du skal hjem ikveld, så du må ihvertfall ringe. Vi følger med…..

 

Vi blogges i morgen, love you!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg