noe gutter hater?



 

Jeg var på en liten shoppingrunde tidligere idag, og kom hjem med en veldig deilig genser! Den er fra bikbok og kostet bare 99 kr, så jeg tenker meg tilbake i morgen for å se om jeg finner flere farger jeg liker. Helt perfekt for meg som elsker turtleneck! Har en misstanke om at gutter synes dette er forferdelig stygt, haha.. Slik som high-waste bukser, bukser med sleng eller hatter.

Nå blir det filmkveld på meg   Det siste jeg vil er ut for å feste i denne byen akkurat nå.. Om man i det hele tatt beveger seg ut av døra får man jo høre alt mulig rart om ikke bare seg selv, men også om andre. Og slikt er jeg ferdig med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg