dere vet den følelsen

Jeg har akkurat vært ute og spist på Bark sammen med mine fine foreldre! Jeg bestilte en sinnsykt god fiskesuppe som jeg har tenkt på i et par måneder siden jeg smakte den for første gang, haha.. Dere vet den følelsen. Jeg har det alltid så hyggelig med mamma og pappa, tiden flyr når vi er sammen. Jeg er glad vi er så gode venner og at jeg kan fortelle alt til dem, de kjenner meg like godt som mine beste venner.


Topp fra bikbok / jeans fra junkyard / veske louis vuitton


 

Og gjett hva jeg nettopp leste? I sommer har Harstad hatt 2 sommerdager. TO DAGER!!!! Det er bare sinnsykt. Jeg vet at jeg kanskje interesserer meg over gjennomsnittet om været, men det er greit å få en pause fra mine konstante tanker om orange is the new black, haha..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg