spørsmål og svar – runde 1

Hvilken sang gråter du til?
Jeg pleier ikke å gråte til musikk, men det er vel standaren med Selena Gomez – the heart wants what it wants om jeg skal gråte litt og føle “this is my life”, haha..

Avhengig av:
Sukker og nikotin desverre. Og kjærlighet + sex. Det er bare ærlig, og noe jeg tror de fleste er avhengig av..

Hvem trenger du mest akkurat nå?
Jeg har egentlig alle jeg behøver i livet mitt, og har kommet til det punktet hvor jeg har lært å filtrere ut bullshit og mennesker som ikke unner andre noe godt. Endelig, sier jeg bare – og jeg er glad det har gått opp for meg.

Hva tror folk om meg?
Jeg har hørt at mange tror jeg er bitchy / overlegen / dum, men heldigvis blir de aller fleste positivt overassket når de blir kjent med meg. Jeg er jo “hypersensitiv” og kan fort bli veldig stresset rundt mange mennesker fordi jeg tar inn over meg det alle andre føler og blir påvirket av det. Men jeg er genuint veldig snill og godhjertet, og får ofte høre at jeg er for snill.

Stemmer det andre tror om deg?
Egentlig ikke, i ain?t no bitch.

Hva får du oftest komplimenter for?
At jeg er så rolig, faktisk. Får høre at jeg er lett å være med og komfortabel å snakke med.

Bruker du å le for deg selv?
Ja om jeg sitter og tenker å kommer på noe morsomt som har skjedd eller leser en melding, da kan jeg virkelig få latterkrampe på offentlige steder, haha. Det må se rart ut, spessielt om det kun kommer av min egen tankegang. Men til mitt forsvar, så er jeg veldig morsom og kunne egentlig ha datet meg selv. Ville aldri ha vært kjedelig.

Hva står det på den siste meldingen du har mottat?
“Hei, har sendt deg mail nå 🙂 “

Neste målet i livet ditt?
Å lage min egen extensionslinje som jeg faktisk jobber litt med nå! Har jo brukt extensions så lenge så vet hva som ville ha vært bra, men vil også at det skal være rimelig.

Hvordan svarer du i telefonen?
Spørs helt hvem som ringer men vanligvis “hallo”.

Hvem var den siste som ringte deg?
se&hør

Antall timer søvn inatt?
10 timer eller noe, så sykt mye! Og det var digg 🙂

Hva synes du om pappaen din?
Verdens beste pappa og like morsom som meg, haha. Han er den som lærer meg alt jeg vet, og hadde ikke klart meg uten han, hverken privat eller med jobb.

Bruker du å komme tidsnok?
Ja det gjør jeg alltid, og om jeg skulle bli forsinket sier jeg alltid ifra i god tid!

Når har du det bra?
Når jeg er forelsket og lykkelig! Da har jeg det best, men også når jeg presterer bra med blogg og jobb, samtidig som jeg får alt gjort.

Hvordan føler du deg nå?
Akkurat nå er jeg alt for mett, haha. Men generelt er livet veldig bra!

Vanligste farge på klærne dine?
Vet ikke helt, jeg varierer masse, men kanskje svart.

Var du aktiv på skolen?
Haha ja, jeg var veldig flink når jeg først var der, men jeg prioriterte blogg og å reise til oslo for å delta på ting, så jeg mistet en del men jeg angrer ikke på det idag. Skolen er alltid der, og jeg kan ta det igjen.

Favorittdrikke på morgenen?
MELK!

Når legger du deg oftest?
Rundt 01-02, kommer an på hvem jeg er sammen med.

Er du sjenert?
Det kommer også helt an på setting, i jobbsammenheng nei. Sosialt sett, ja.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg