hva skal man si til noe sånt?

Still going strong med å være sunn! Hehe.. Man må jo nesten holde løftene sine når man har en stor blogg, for sist uke var jeg på yummi heaven som er en svær godteributikk i Oslo. Da møtte jeg på en mann som bare “skulle ikke du være sunn, da?”. Jeg prøvde meg på den der “jeg kjøper bare godteri for en venninne” men det gikk ikke, haha. Sånn er det!

På vei hjem fra yummi heaven den dagen opplevde jeg noe veldig trist. Jeg møtte en mann som var tydelig ruset, som hadde bestemt seg for å ta med seg datteren ut på en liten tur. Hun kan ikke ha vært mer enn 6 år gammel, og hun var så søt. De kom bort til meg begge to fordi faren hennes kjente meg igjen, og han var snill og alt det der, men jeg synes ikke man tar med sin lille datter på “byen” når man ikke er edru selv. Barn merker at du er full / ruset lenge før du gjør det selv! Jeg synes ikke man skal drikke alkohol med barna sine i nærheten overhodet. Men hva skal man si? Det er jo ikke opp til meg å fortelle en fremmed hvordan han skal oppdra barnet sitt, og hun var jo glad. Hun fikk smake godteri hos meg, og vi hadde det hyggelig. Men slikt gjør meg uansett veldig trist..

Jaja, nok om det.. Jeg vet iallfall hva jeg ikke skal gjøre med mine egne barn en gang i framtiden. Nå er jeg som sagt i Harstad, og skal kose meg med Anne-Sofie ikveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg