å sminke leppene større

Jeg har akkurat holdt på med å lage en liten video av hvordan jeg sminker leppene større! Jeg er ikke så god på redigering, så jeg må prøve å klippe meg litt fram og se hva som skjer. Håper jeg får til og at den er verdt å legge ut etervhert, haha! Hadde vært gøy å kunne dele litt skjønnhetstips med dere etterhvert på youtube, selv om jeg ikke er noen proff.

Kanskje noen av dere kan tipse meg om et bra redieringsprogram for video? Akkurat nå bruker jeg bare iMovie på macen, og trenger noe nytt.


 

Ps: det blir liveshow i kveld 🙂 Kjører igang etter 22, og gir dere beskjed både her og på IG.

55 kommentarer
    1. Imovie er jo et ganske så solid redigeringsprogram når man ikke er proff, men jeg vet at faren min som redigerer videor bruker Final Cut Pro, det kan kjøpes på macen på Appstore 🙂

    2. Leppene dine var kjempefine på det bilde du la ut, men om man skal overline leppene er det best å bruke en leppestift med matte finish, ettersom det er lettere å “gjennomskue” at de er overlinet om de er en leppestift med shiny finish! Men på bilde over ser det faktisk naturlig ut selvom du har brukt en leppestift med shiny finish!

    3. Dette ble litt for falskt for min del.. Man ser tydelig at du har tegnet over dine “naturlige” lepper. Du er såå flott når du har en litt mer naturlig look! En rose trenger ikke pyntes mye på vet du.

    4. Premiere, er vel det beste men også ett avansert redigeringsprogram. Alt er mulig der, hvertfall om du i tilleg har programmet after effects! Funker bra på Mac, men koster litt i måneden 😉
      Programmene de proffe bruker med utallige muligheter, ikke bare ett par buttons som i imovie:)

    5. Må legge til, anbefaler å bytte sted for dine vippeextensions de er ikke sunne for vippene dine, selvom dette høres kjedelig ut vil du ende opp uten naturlige vipper.. Det er mulig å oppnå finere og mer volum som er kortere og sunne for deg 😉 bare ett tips, men herregudføler ser jo jævli bra ut er ikke det!;)

    6. Kjære deg, dette burde du ikke gjøre i det hele tatt. Ser daglig personer som har sprøyta inn ting i leppene, for så å “sminke leppene større” som du så fint sier det. Men det ser bare ut som du ikke vet hvor leppene dine er, og har bomma kraftig. For å ha lebestift 2-3mm UTENFOR leppene dine gir dem ikke den effekten du ønsker. Det ser bare ut som du har bommet når du sminka deg. Du er mye finere når du sminker bare leppene, og ikke alt rundt. Du har allerede store lepper, de trenger ikke å se større ut 😉

    7. Heii❤️Hvor er livestreamen?❤️Eller showet. Vet ikke hva jeg skal kalle det jeg😂😂du er pen som du er assa! Trenger ikke sminke egentlig😅😍men vis du mener du trenger det, skal ikke jeg blande meg…😁💕

    8. Har ikke du så store lepper fra før? Så på bilde til venstre har du egentlig bare leppestift osv på dine egne lepper?
      (Men fin det var du :))

    9. du er flink du Sophie! har lest kommentarene og ser at det er noen litt små frekke folk her. IKKE hør på de. Du er SÅ mye bedre, og du er 1000 ganger bedre enn de! Blir morsomt å se live! Ha en fin sommer! <3

    10. For det første ser du ut som ei gås fra før med dine innsprøytninger i trynet !
      Du kan IKKE makeup, det er første Lesson Learned du trenger vite!
      Kan du ikke bare gi deg med alt du skal prøve deg på, du er en BIG fail !!!

    11. Sophie! Personen med kommentar 21:58 – er det hun fra Kongsberg? I såfall sende med IP-adressen hennes så kan jeg ta kontakt med henne og høre hva som virkelig plager henne.Tror det er noe helt annet enn deg…

    12. Blir trist av å se alle frekke komentarene du får! Du er veldig sterk Sophie som holder ut med det hver dag:) jeg synes du er nydelig, å jeg liker at du gir så mye av deg selv!<3

    13. Gud, hvor dumme kan enkelte mennesker være? Det står ETTER KLOKKA 22. Pluss hun skal si ifra, så slapp av. Er jo ikke slik at dere er desperate, eller hva? 😉

    14. Adobe Premiere er jo det desidert beste! Men det er dyrt og tilpasset folk som jobber med det på skole, jobb eller profesjonelt.
      Men det er jo en tanke 🙂

    15. Kan ikke se videoen, får bare opp dette: ” This content is not available in your area due to rights restrictions. ” :/

    16. Jeg bruker selv Adobe Premiere Pro og det er et utrolig avansert program, men utrolig bra. Som en nybegynner og for en som muligens bare legger ut 1-2 videoer i måndene så tror jeg ikke dette er programmet for det.
      Men jeg vet at Final Cut Pro fungerer veldig bra. Og for deg som kanskje ikke har bruk for alle mulige effekter og slike ting så er kanskje dette programmet for deg? Det koster 2790 kr i apple store, kan hende dette er litt i det meste laget men det er det eneste redigeringsprogrammet utenom Premeire Pro som jeg vil anbefale. I Final Cut Pro har du et eget “vindu” for alle filmklippene dine, som du veldig enkelt bare drar ned i “Timeline” der du kan sette klipp etter hverandre og dra på klippene så korte og lange som du vil. Og så har du et stort “View vindu” der du kan se hele filmen din. Det er veldig lett å legge til lyd i tillegg, og om du trenger hjelp til å finne ut hvordan du gjør ting er det veldig mange tutorials på youtube. Men grantert for deg som nybegynner så er Final Cut Pro å anbefale.

    17. Hei Sophie! Jeg skriver aldri kommentarer på blogger, men så liveshowet ditt, og tankene dine interesserte meg veldig. Kan du skrive et innlegg som handler om alle de store spørsmålene og dine tanker om det? Også dette med kvantefysikk osv, og alt det spirituelle! Du er veldig reflektert og smart, stå på, og fortsett å tro på deg selv, du er fantastisk 🙂

    18. Å herre forbanna gud, hva er dette. Er du helt seriøst eller er dette kødd? Vær så snill si det er kødd. Beklager, men dette er så jævla ille at jeg syns det er rart at du som er så smart tror dette er fint og riktig. Det her er ikke sånn man gjør det i det hele tatt! Nei fy faen

    19. OMG.Der falt du rett i dass! Du prøver å stå for anti ditt og datt!. Imot både Freia, palmeolje, hundespising i Kina o.s.v. Det tar litt for mye tid å nevne alt du lissom er i mot og hva du egentlig står for. Da lurer jeg på, hvor er ditt ståsted? Ditt største problem nå er å sminke leppene større!!? Er ikke de store nok fra før av? Helt greit at det er ditt problem. Men stikk fingern i jorda og innse at du er et idol for veldig mange usikre tenåringer som ser på deg som en Guru!Uansett hva du gjør og sier. Større lepper er vel det siste disse usikre tenåringene sliter med?

    20. Bare lurer på en ting, dette er ikke ment som en negativ kommentar, men rett og slett bare ren nyskjerrighet. Hvorfor syns du det er fint med sååå store lepper?

    21. Hei! Leppene ble kjempe fine, du får det til bra, synes jeg!😃 men for å være helt ærlig synes jeg nesten du kler den mer naturlige looken bedre. 😊 det hadde vært veldig kult om du kunne prøvd en veldig “naturlig look” en gang og vist den på bloggen. Sånn at det nesten ikke synes at du har på sminke, selvom du kanskje har det.😊
      Kendall Jenner eller Cara Delevingne foreksempel, pleier å ha veldig fine naturlige looks.
      Loveu💜

    22. Hei, Sophie..
      Jeg er makeup artist og har en god del erfaring med sminke. men akkurat det du har prøvd på her ser utrolig falsk ut.. Du har tatt lineren langt utenfor leppene dine og i tilleg det samme med leppestiften. Prøv heller å tegn en strek rett på leppekanten, bare det gjør at leppene ser større ut. I tilegg har du fyll i leppene dine så det du har prøvd på der ble litt for mye!

    23. førbilde er finest, det andre ser ut som en som ikke kan ta på leppestift, man ser jo det er syk overlining 🙁 vil gjerne lære å gjøre det men det må se “naturlig” ut – ikke sånn at det er ut som om man bommer helt på lebestiften :/

    24. Uff kjære deg, dette blir bare flaut å se på! Virker som du har sett deg litt blind på leppe e dine. Vær så snill å hør på oss for ditt eget beste, det ser virkelig ikke bra ut når du tegner såpass langt over egne lepper.

    25. Jeg bruker Photo Show Movie Maker. Jeg har mac og synes den er ganske enkel. Bedre enn iMovie 🙂 Den har noe gratis og så må man betale etterhvert hvis man vil få ubegrenset, men tror ikke det var for ille altså 🙂

    26. Heisann! Jeg ville bare si at om du skal overline leppene dine og gjøre de større så er det best og bruke en matt leppestift eller lipgloss…om du har litt shiny leppestift/lipgloss så ser du hvor din naturlige line går 🙂 Du er nydelig, Sophie! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg