skal jeg ha liveshow ikveld?

Hei folkens! Jeg har masse å gjøre, og jeg vet at det er driiitkjedelig å lese bloggen til noen som stresser rundt. Det beste var jo den tiden hvor jeg ikke hadde et liv og kunne blogge om absolutt hva, når som helst. Men! Jeg elsker det jeg driver med, og jeg elsker (eller er veldig glad i) dere, så derfor tenker jeg vi gjør noe morsomt her ikveld. Hvordan høres et liveshow ut? Altså at dere stiller spørsmål til meg og jeg svarer på webkamera? En live spørsmålsrunde med andre ord!

Om dere vil det, så kommenter gjerne JA i dette innlegget med forslag om tidspunkt vi kan kjøre igang på! Jeg tenker rundt 22, men det er kanskje for sent..? Jeg føler det er en bra tid for da er man ikke så opptatt med alt mulig annet slik at så mange som mulig får stille spørsmål.

101 kommentarer

Siste innlegg