gjør det jeg elsker

Gode nyheter for min del, jeg fikk tilbake telefonen min idag! Den var på ringen kino, jeg hadde glemt den igår da vi så entourage :) Den filmen var forresten ganske grei, så om dere tenker dere på kino er det en safe film å gå for. Ellers så vi “whiplash” hjemme for noen dager siden, den anbefales på det varmeste!

Jeg har hatt en fin dag, som jeg startet på beauty house. Jeg fikset vipper og bryn, jeg går alltid hit så da sier det seg selv at jeg er fornøyd! Jeg rakk ikke å fikse neglene slik som først avtalt, men jeg måtte bare knipse et bilde av Amanda sine.. Hun fikser alltid mine negler, og jeg må bare ha akkurat like som henne neste gang. Disse er så fine!

Etter litt rask avslappning hjemme dro jeg for å filme litt – dette kommer ikke på tv før til neste år, og som vanlig får jeg ikke røpe hva det er, men det er noe dere kommer til å bli veldig glad for :)  Jeg har jo blitt ganske vandt til å filme ukentlig over et par år, så å ikke ha gjort det på en stund har vært som en slags ferie. Men det er godt å få gjøre noe jeg trives veldig med igjen, og jeg vet at tv er hva jeg vil holde på med så lenge jeg har mulighet.



playsuiten finner dere her (annonselenke)

I kveld reiser Robin til Sverige, jeg skulle egentlig ha vært med, men jeg blir nødt til å reise mot Harstad over helgen for å spille inn tv med NRK. Tror faktisk aldri jeg har vært på NRK (bortsett fra nyhetene) så da er dette litt ekstra spennende for meg. Håper Harstad klarer å by på fit vær, for en forandring! Ikveld skal vi rydde leiligheten og spise asiatisk, være litt ekstra “ilammi” siden vi skal være fra hverandre i helgen. Håpe dere har det fint!

82 kommentarer
    1. Herregud hva skjer med “ilammi”? Alle i nord-Norge vet at de fra Harstad ikke sier “ilammi”, slik som du tidligere har påstått😂

    2. Hei 🙂 Det er sjeldent jeg kommenterer blogger, selvom jeg er innom din blogg hver dag. Men jeg må nesten bare si deg, selvom jeg håper du vet det selv, at du er så utrolig pen! Og hårfargen du har nå er skikkelig fin og den kler deg sykt 🙂
      Også siden jeg først kommenterer så føler jeg at jeg må takke deg. For 2 og et halvt år siden tok jeg et valg som har forandret livet mitt helt. Jeg hadde lest inleggene din om dyrevelferd, dyremishandling osv, også delte du Earthlings videoen og jeg bestemte jeg for å se den. Under hele filmen gråt jeg og mamma og pappa ville at jeg skulle skru av, men jeg nektet for jeg visste at det det jeg så på var ekte og at det er sånn noen dyr blir behandlet. Jeg har ikke spist kjøtt, kjøpt pels eller skinn siden. Jeg er ganske ganske sikker på at det er det beste valget jeg noen gang har tatt og kommer ta.
      Så tusen takk for at du delte meningene dine. Jeg er veldig glad i dyr så jeg tror nok at jeg hadde blitt vegetarianer en eller annen gang i livet, men aldri så tidlig som 12 (snart 13) som jeg var da, og det er takket være deg og jeg er så utrolig takknemlig for det! Jeg håper du fortsetter å skrive om dyr sånn at du kan åpne øynene til andre, og forandre livet til andre som du gjorde med meg.
      Jeg ønsker deg all lykke i livet, Sophie. Stor klem fra meg 🙂

    3. ELSKER skoene! hvor kan jeg få ta i slike? hele outfiten, med sminke og alt var right on!
      Du er en fin jente, og en dag håper jeg at jeg kan få en lignende stil, og rocke den slik som deg!

    4. Man kan ikke se det hvite eller blå i øynene dine på et eneste bilde her! Ser du ikke hva vippene dine gjør med øynene og utseendet ditt? Når man har små øyner, så pøser man ikke på med så tunge og lange vipper som mulig, da det eneste det gjør er å lage en konstant skygge på øynene.

    5. Kjæresten min så deg på rosenhoff i dag. Han syntes du så veldig stakkarslig ut.. Du tør jo ikke se opp.. Bare ser ned eller tukler m tlf din. D er ikke noe sunnhetstegn.. Lett å gjemme seg på blogg, men når man ikke takler hverdagen så er det en sykdom.!

    6. Den tatoveringen du har under puppene er så utrolig fin😍 muligens den fineste tatoveringen jeg har sett

    7. Det nest øverste bildet er det vakreste bildet jeg har sett av deg. Bevare meg vel, ble helt satt ut. Du ser så confident ut! Ooooser selvtillit på lang vei!

    8. Du så FANTASTISK nydelig når du smiler et så lykkelig smil! Unner deg virkelig alt godt, Sophie. Du er unik!

    9. Eline: So what?! Hun har sagt at hun syns det er ubehagelig å være ute blant folk, og det er pga folk som deg!

    10. Hei! Ville bare informere om at betakarotenen du har anbefalt og reklamert for på bloggen inneholder gelatin. Som vegetarianer selv så er dette noe jeg er veldig ops på, men vet ikke hvor du står i forhold til det. Tenkte bare å si i fra, da jeg egentlig trodde det var safe og bestille i og med at det var du som anbefalte den!

    11. Sminker du beina dine???? Sophie, du er nydelig, men du går litt langt med alle skjønnhets tingene dine nå, det ser ikke bra ut, håper du ser det selv snart

    12. Stakkars medie og oppmerksomhet syyyyke jente! Hvordan i alle dager er det du ser ut ? Du er og for alltid bare blir latterliggjort! Du ser herpet ut 😳
      Vært en ide å kle på deg kanskje? Du er og forblir tragisk lille pike

    13. Marte: Vel, vel.. Kjæresten din er en taper og ikke en typisk mann, hvis han henger seg oppi slike småting hos det motsatte kjønn. Jeg ville ha gått fra ham så fort som mulig om jeg var deg, før han gjør deg enda mindre selvsikker enn du allerede ser ut til å være. Mitt girl-to-girl-tips!

    14. Olløø Kjære deg jente skal du gå med så mye sminke for resten av ditt fackings liv ? Hæ skal du gå sånn for evig og alltid kjærring ?
      Med trynet ditt trygt ned i gjørma sminken din for resten av livet !! Fy faen tispe lær deg å sminke deg . Trenger vel ikke å gå med 1 kg sminke hver jævla dag fra du står opp til du legger deg ? Eller kanskje hvert jævla døgn om natta også eller dumme tispe . Du er lø som faen . Og de vippene dine kler deg faen ikke en duuuuuf ! Hør her kjærring slutt å bruk så mye fake tan brunkrem , pudder fake lashes . Det ser bare jævlig stygt ut . Hører du !!! Stygt som faen . Vist du kutter ned litt du vil komme til å bli noe helt annet en det du er nå . Kjære deg gjør meg den tjenesten . Folk har fortalt deg dette her lenge begynn å få opp øya dine jente, så kommer ikke folk til å glo så jævla shytty på trynet ditt dumme fitte 😈

    15. Til du som trur sophie sminker beina sine ,så trur jeg det bare er fra selvbruninga 🙂 får sånn selv hele tida,er ikke fint men er ikke så mye man får gjort heller hahah
      men en ting, du sa en gang at du angra på den tatoveringa mellom puppene/under. Hvorfor? den er sååå fin <3

    16. Hei.
      Jeg må bare si at den det faktisk er synd på her, er hun jenta Jessica
      som har skrevet bare dritt lengre opp her!
      OMG du må virkelig ha lav selvfølelse og
      misunnelse til jenter som Sophie!
      Sophie er en flott jente som jeg har fått mer respekt for,og ikke minst øynene opp for
      de gode kvalitetene hun har. 🙂
      Er selv vant til at jenter fort har funnet på og dømmer meg
      som både bitch eller bimbo pga utseende.
      Når alle som kjenner meg vet at jeg er
      verdens snilleste pers.:-)
      Så slike tanker og komentarer
      er bare helt fjortis latterlig.x)
      🙂
      Verken hun eller jeg bruker et tonn med
      sminke,bare mørk sminke og lys sminke
      på de rette stedene.:-)

    17. Vet ikke om du gidder å lese kommentarene på innleggene dine men om du gjør det så håper jeg virkelig ikke at du tar deg nær av haters – kommentarene. Bare så utrolig pinlig for deres del at de ikke har bedre ting å bruke tiden sin på enn å prøve å overføre sitt eget selvhat mot andre. Må bare synes synd på de.

    18. Du burde slutte med botox og all dritten i leppene osv de er ikke fint.. Du ser ut som en av de svenske fruene i 30 årene :s de er ikke naturlig eller fint dessverre:s

    19. Jeg så også entourage på kino igår😊 ikke helt min type film, men den var helt grei egentlig. Så den på saga kino💕

    20. Liker så godt vesenet ditt! Du er blitt så ambisiøs, engasjert, ærlig og ekte, også skriver du så godt, både grammatisk og interessant! Folk dømmer så altfor fort bare fordi du liker å sminke deg, bruke løshår, negler etc, men du virker som er fantastisk person! Og DET er det viktigste!!:) Stå på! Heier virkelig på deg!!
      Klem:-)

    21. Så utrolig pen du er! Såå fint å se deg smile slik, det passer deg så veldigveldig godt! Blir oppriktig glad av å se deg på disse bildene. 🙂

    22. Du er helt NYDELIG på bilder.. men i virkeligheten? Du ser jo ikke ut som du gjør på bildene i det hele tatt.. Det er litt skuffende. Du burde heller legge ut bilder som er mer ekte, og viser hvordan du egentlig ser ut…. Jeg så både deg og Robin ved broa over til Barcode i går… Og en lite tips: Han ser helt tulling ut med den hatten hengene på bakhodet………

    23. huff blir helt lei meg over alle som skriver så mye stygt! Har man ikke noe fint å si så la vær!!!
      Jeg synes du var superfin, likte veldig godt playsuiten din!
      Gleder meg til å se hva du skal gjøre på tv denne gangen!
      Kos deg hjemme i Harstad!

    24. Bilde nummer tre trodde jeg ved første øyekast var prinsesse Sofia av Sverige! Haha! Vakre begge to. Jessica litt lenger opp her nådde akkurat et nytt lavmål, hun kan ikke ha det så greit stakkar. Drit i henne, du er bra. Husk alltid det.

    25. All honnør til deg for at du holder leserne dine oppdatert hver dag, men nå takker jeg for meg. Grunnen er at det blir en enveiskommunikasjon, du skriver, vi spør, men du svarer ikke på noe som helst.

    26. Hei!
      Det var utrolig tøft hvordan det så ut når du hadde en slik type utrigning sammen med den tatoveringen!

    27. Er de svarte prikker du hadde tidligere i ansiktet borte? Har bare ikke Sett de på en stund! Du er nydelig! ❤️

    28. Haha, fikk varsel på spotify om at du hadde kommet ut med en ny sang som heter ‘believe’, og jeg bare “whaaat, også har du ikke skrevet noe på bloggen?!”, men det er en annen person som altså spotify tror er deg.. Det er en liten jente, ut fra coveret ser det ut som det er fra xfactor eller noe sånt. Også står det liksom “more by sophie elise” og der kommer sangene dine opp. Det var ganske morsomt 😛

    29. Du er så pen åårh skulle ønske jeg var like pen..
      Du har jo ingen celulitter og perfekte bein.. Du er virkelig heldig

    30. Kan du skrive et innlegg om matalternativer for vegetarianere(peacetarianere), evt om hvilke restauranter/ cafeer i Oslo som har godt utvalg/alternativer. Vet du ikke er matblogger men det hadde vært litt kult.

    31. Kle på deg ekkle jente. Du ser jo ikke ut. Du burde holde deg inne på dagen og bare vise deg etter mørke så sminken din passer…

    32. heihei. denne kommentaren har ikke noe med innlegget og gjøre :S Jeg ville anbefale deg en helt fantastisk hudpleierserie som jeg selv bruker hele tiden. Den heter Naobay, og er 100% økologisk og organisk. ingen silikon, mineralolje, palmeolje, parabener eller parfyme, og heller ikke testet på dyr(!!!). den er spesialtilpasset sensitiv hud og er flott for folk med allergier blant annet. Emballasjen er laget av resirkulert fra treprodukjonen i spania. spess dyrt er det heller ikke. 😀 Saape AS er eneste plassen man får kjøpt det i Norge(de har ikke nettbutikk).

    33. Du er så fin når du smiler! Har lagt merke til på Bloggerne at du tar hånden opp til munnen ofte når du smiler, og jeg synes det er så synd. Du rett og slett stråler når du smiler 🙂

    34. Du er bare så utrolig fin, og håret ditt er bare helt nydelig. Jeg leser bloggen din nesten hver dag<3 Du legger ut kjempe bra innlegg, og jeg får masse inspirasjon fra deg:)Fortsett sånn:) du er en kjempeflink og bra blogger! Du er forbildet mitt<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg