treningen er igang!

Nå er jeg igang med trening etter 20 år uten, haha! Jeg fikk medlemskap på elixia for litt siden (som jeg prøvde å avlyse igår men da må jeg betale 5000 kr?), men det legger jeg helt til siden og går nå til fit factory. Dette er et studio som kun har personlige trenere, og jeg og min PT Cathrine trener alltid alene. Da slipper jeg å føle meg utilpass, kan konsentrere meg fullt om treningen, og er garantert de beste resultater. Jeg har fått en diett jeg skal prøve å ta utgangspunkt i, men for min del handler det heldigvis mest om å bare spise mer. Jeg har til vanlig spist 1-2 ganger om dagen, og nå er det 5-6 ganger om dagen med mindre måltider og mer næringsrik mat. Perfekt!

Jeg har tatt bilder av kroppen min nå, og skal oppdatere dere en gang i måneden på resultatet. Jeg ønsker ikke å legge ut et “før”bilde for å vise dere at “nå skal kroppen min bli fin” for kroppen min ER fin og jeg kunne ha levd med mitt nåværende utseende for alltid og vært fornøyd. Men kroppen min har det desverre ikke bra på innsiden, jeg er svak og blir fort sliten, og har null muskler. Dette bør endres på! Men jeg kommer til å legge ut et før-bilde om en måned, slik at dere kan se framgangen på noen som trener jevnt og spiser normalt – ikke noen som er fanatisk og roterer hele livet sitt rundt trening. Litt kan gjøre mye!

Om jeg skulle hatt en annen kropp, måtte det ha blitt min egen for to år siden. Ikke så store endringer fra nå, jeg trente jo ikke da heller, jeg bare spiste sunt og ofte. Da følte jeg meg mye bedre enn jeg gjør nå! Fit Factory er iallfall fantastisk, og jeg skal oppdatere mer om hvordan det går etterhvert også. Elsker å trene der, og jeg elsker Cathrine! Null bindingstid er det også, så man kan jo bare prøve en time å se om man liker det. Det gjorde jeg, og jeg ble helt fast og nå kjører jeg igang med tre ganger per uke 🙂

Dere får ønske meg lykke til med dette!

53 kommentarer
    1. Hvilket kamera bruker du, og hvilke innstillinger bruker du? Skal kjøpe nytt speilrefleks og trenger virkelig hjelp på hvilke kameraer som er best… Hilsen ei som har lest bloggen din i 2år.

    2. Du skrev i inlegget om Ronaldo:
      “Om man tenker seg om, hvordan ville Beyonce ha sett ut som “vanlig” menneske? Eller meg selv, forøvrig? Haha. ”
      Det er helt utrolig at du nevner deg selv og Beyonce i samme slangen:)
      Det virker ikke at hun har fikset på utseende sitt slik som du har gjort og gjør:)
      Bare google henne som liten og som teenager. Hun var fin da like mye som nå.
      Så de tulleinnleggene dine om hvor dårlig du følte du ser ut med den der turen på bunnen og blalalala. Det er nok bare for moroskyld og for å se hva folk skulle skrive i kommentarfeltet som svar til det:)
      Du har ganske bra selvbildet når du sammenligner deg med Beyonce:) Overhodet ikke synd på deg:)
      Om du virkelig hadde vært lei deg, så hadde du nok snakket med mamma eller en veninne eller med kjæresten.
      Men var sikkert på plass å komme med “et dypt, tårevåte” innlegg:)

    3. Kan du legge ut kostholdsplanen som du skal følge? Hadde trengt en slik 🙂 Bra at du trener og tenker på kosthold 🙂

    4. Du skriver at du ikkje vil legge ut et “før” bilde. Og så skriver du at du skal legge det ut om en måned. Og så legger du jo ut “før” bilder nederst i inlegget(?????)

    5. Du skriver også først at du ikkje klarte å melde deg ut, og så skriver du at det er ingen bindingstid??? Er du trøtt eller? Ingenting henger jo på greip..

    6. Herregud!! Sjokk at ikke du tørr å trene eller være i et rom med noen andre enn deg selv og en person til!! Hva faen, skal du leve i en boble til du dauer?!??!

    7. Til: 23.06.2015 kl.23:39
      Tror det er du som er litt trøtt! Det er snakk om to forskjellige treningssenter!

    8. du sier alltid at du trene av og til hjemme men likevel sier du at du aldri trener, henger ikke særlig på greip

    9. men ser litt rart ut at du har stram kropp og muskler vise frem også sier du at du har svak kropp , høres rart ut
      men kanskje du bare er heldig med skygger og redigering

    10. På tide å slutte å redigere bilder å være deg selv snart….. Vel stakkars deg, det vil kanskje synes mere nå 😂

    11. “Nå er jeg igang med trening etter 20 år uten, haha!”
      Du har jo trent før? Du trente mye under “Mitt Dansecrew”-perioden, du har jo trent hjemme i Harstad, du har trent på treningssenter før, du har trent mens du har vært på ferie, og du har lagt ut treningsvideo før. Så jeg skjønner ikke hva du sikter til?

    12. Sorry ass men dette blir for drøyt å slenge dritt om Sophie. Kanskje det var litt vanskelig å henge med i dette innlegget, så trenger dere ikke å tro at dere er så mye bedre selv. Se på dere selv, det du tenker stygt om andre skal du kun ha for deg selv. Lær dere dette folkens! Sophie er ei hærlig jente som gjør alt hun kan for bloggen og skriver en veldig fin blogg💕

    13. Masse lykke til Sophie 🙂 Dette er noe jeg også bør få i gang. Det er ikke mye muskler på meg heller lol 🙂

    14. jeg blir helt imponert over hvor flink du er til å oppdatere bloggen med gode innlegg, sophie! her kom det plutselig tre nye innlegg på en og samme dag. Dette liker jeg 😀 Håper du har det bra! Klem.

    15. Jeg fikk helt sykt lyst på spaghetti-skruer nå.. måtte bare dele det med noen. Nam nam.

    16. Så fint at du har begynt å trene, det kommer du ikke til å angre på 🙂 lykke til, blir gøy å se fremgangen 🙂

    17. Hei!
      Jeg er dessverre svært dårlig til å kommentere, men nå fikk jeg sjokk. All de stygge kommentarene. Hvorfor? Jeg forstår ikke hvorfor folk gidder å hakke ned på hver minste detalj. Det at du starter trening og begynner å spise bedre er supert! Jeg heier på deg, stå på. 🙂 Ikke heng deg oppi de andre som er misunnlige og bare føler seg bedre i 10 sekund fordi de har funnet noe å dra deg ned med.

    18. hun har den kroppen der fordi hun er underærnært, det er no det hu skriver… 1-2 måltid om dagen er ikke nok 🙂 heier på deg, kommer til å bli tøft, men hva er det du ikke har klart?! Du er sterk og du kommer til å føle deg mye bedre når du får i deg mer mat og div. Stå på!

    19. Et sunt kosthold og litt trening er bare positivt for alle, uansett hvor fin kropp de måtte ha på utsiden. Håper bare ikke at bloggen din fra nå av blir overfylt av treningsbilder, matbilder, treningstips og generelt sånn som man heller kan gå innpå en fitnessblogg for å lese om. Det er så utrolig kjedelig!

    20. Morsomste er at de som kommenterer stygt hadde ikke sagt det til ansiktet ditt hahaha lavmål. Hvorfor leker dere?

    21. Synes det er så forfriskende herlig at du er fornøyd med kroppen din <3 Åh, det gjør meg virkelig glad:D

    22. Kan du legge ut kostholdsplanen? Jeg vil gjerne få vite hva sunt man bør spise og når, har nettopp bestemt meg for å begynne bli litt sunnere og få muskler jeg også. Jeg er også fornøyd med kroppen min, er vel i samme situasjon som deg, så hadde vært fint om du kunne fortalt oss matplanen du følger, og hvilke øvelser du bruker når du trener ♥

    23. Værsåsnill: Hei! Det er vel ikke en helt konkret kostholdsplan, mer noen pekepinner på hva som kan være lurt samt noen oppskrifter på forskjellige retter. Men om du ønsker så kan jeg godt få lagt det ut etterhvert, når jeg selv er mer inne i det?

    24. Til dere negative kjipinger…
      Til informasjon, så går det an å ha en slapp og utrent kropp selv om den ser bra ut i dine øyne! Jeg er selv tynn, men har ikke akkurat den beste huden(celuitter og slapp hud) og ræva! En MÅ ikke være feit for å kunne kalle seg utrent.
      Og til dere som reagerer på at hun sier hun har trent før, så er det også en forskjell på å TRENE og det å trene litt hjemme innimellom.
      Dere bare leter etter ting å bitche på! get a real life.

    25. 12×3 er ikke dårlig! Synes armhevinger er kjempe tungt, det er vell det jeg sliter mest med på trening. Lett å glemme ta det også

    26. Liker at du understreker at du trener for å bli “finere” på innsiden, og for å få en sunn kropp. Alt for mange unge jenter som er mer enn fine nok på utsiden har helt feil fokus når det kommer til trening.
      Også en ting til: Hjelpe meg så mange negative folk det er som kommenterer! Jeg har aldri lest kommentarfeltet ditt før, og må si at jeg ble litt sjokkert. Alt hva folk får seg til å skrive!
      Stå på, jeg synes du er tøff, jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg