VI SEES!

Hei! Nå er det snart klart for klessalg i kongens gate 12! Vi starter 11:00 og jeg stikker nå ned til lokalet for å fikse det siste vi trenger 🙂

Som jeg nevnte for dere hadde vi fått sponser på drikke, men de bestemte seg for å gi beskjed i morges om at de ikke kan levere likevel. Utrolig uproft gjort, ettersom vi kunne ha skaffet noe annet omså vi bare hadde fått beskjed en dag tidligere! Jenter har stått i kø siden 06 i morges, så jeg og de andre skal kjøpe litt drikke hver slik at alle får uansett.. Da vet man hvem man ikke skal samarbeide med igjen, i det minste!

Vi sees!

 

27 kommentarer
    1. Masse lykke til i dag! Håper det blir lagt ut noen bilder i ettertid så vi som ikke har anledning til å komme kan få en titt også på hvordan det var også.

    2. Hvorfor er det så viktig for deg å alltid kun påpeke det negative som skjer i hverdagen din? Alltid og bestandig er det noe å klage på.

    3. Syns hun er mye finere med mørkt hår. Fått høre selv hvor mye finere jeg er med blondt enn mørkt og hva er poenget med å påpeke det når man har funnet en farge man trives med? Uansett dårlige sosiale antenner å påpeke. Ha et koselig salg i dag SE 🙂

    4. Det er det sykeste!! Våkna nettop i fra en drøm om at jeg var der og så på klærne til deg og Marna, også forteller Marna at det var så kjipt at de ikke hadde fått maten dere hadde bestilt til alle kundene…. Now I’m freaked out!!!

    5. Var der i dag😍 og så mye fint!!! Jeg er en veldig skjenert person så jeg holdt meg litt i bakgrunnen og tok litt av det finne jeg så, og du her så mye fint❤️ Hadde ikke så mye penger men jeg fikk kjøpt 3 fine topper til 150kr til sammen og 2 sykt kule gensere til 200kr til sammen og en dritt fin kjole til 100kr❤️ Kosta meg 450kr hadde når jeg kom hjem så fant jeg jo ut at en t-skjorte du solgte (som jeg kjøpte)for 50kr kosta originalt 480kr og det var dritt snilt at du gjorde det😍

    6. Utrolig kjedelig og uproft av dem å gi beskjed så sent, lager bare masse styr for dere – som sikkert har nok å tenke på i dag uansett!
      HA et supert salg, jeg blir nok hjemme i dag 🙁 <3 dere gjør en super bra tign ihvertfall!

    7. Det er patetiskt og tragisk å se køen. Jeg tror jeg snart mister alt håp for menneskeheten. Verdiløse, ubrukelige mennesker som kaster bort tid og penger på noen filler fra bloggere.

    8. Uansett hvor renslig du er, så bruker jeg ALDRI brukte sko. Det kan allttid sitte igjen døde hudceller, sopp o.l.

    9. Det var verdt all ventetiden. Vakre og snille var dere!❤ fikk dessverre ikke bilde med deg, jeg ble nesten for opptatt av å få tak i alt av plagg😅 men men fikk jo een flott goodiebag med autograf

    10. Ble veldig skuffa, for jeg kom ikke inn. Det var mange inne, men dørene var låst. Sto ute og ventet i regnet en stund, og dere så på meg flere ganger, men tydeligvis var det stengt. Trodde dere sa dere holdt på til det ble mangel på klær eller folk? Skulle ønske dere kunne skrevet en lapp om at det var stengt, eller kommet ut og sagt det (da dere så på meg), slik at jeg hadde sluppet å stå i pøsregn i håp om å komme inn, men så måtte gå (og ikke rekke toget hjem). Nedtur. Tror jeg neppe gidder å dra neste gang.

    11. Så flink du er! ♥ Dette betydde nok mye for leserne dine! Du har ett stort hjerte for andre mennesker Sophie Elise ♥
      Synes sponsorene kunne gi litt tidligere beskjed at de ikke kunne likevel, men uanset er jeg sikker på at dere likevel fikk ordnet en knallgod opplevelse for mange av leserne dine! ♥

    12. For ei hjertegode,smart og oppegående jente som står bak bloggen. Takk fordi du tørr å vere deg sjøl og forsatt tru på deg sjøl blant alle haters. Tar av meg hatten -det e styrke det! ! Leser bloggen din daglig og får veldig ofte wow- tanka I etterkant. Du har et Sjeldent skrivetalent. Du er et fantastisk forbilde Sophie. Ønska at alle som vil poste en kommentar tenker seg om. . Har Sophie fortjent det? Nei!

    13. Æsj tenk at du er sammen med en som er homofil. Fy faen så ekkelt og tenke på at hans kuk har Vært inni en annen gutt sin rompe og så inni fitta di. Æsj. Nå har jeg enda mindre lyst og slikke deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg