en ny vane

Haha, bare extensionsjenter kjenner denne kampen.. Bestilte nytt hår for lit siden, og det hadde enda ikke kommet da jeg reiste til Harstad. Så, jeg går heller rundt med min naturlige hårmanke mens jeg er her, og det føles godt med en liten pause fra alt hårstyret, omså bare for en dag 🙂 Begynner faktisk å trives litt smått i denne frisyren, haha. Hva synes dere? Nå skal jeg ta min første tur ut av huset seende ut som… vel, meg selv, haha.

Det er veldig godt å være her hjemme hos familien, man setter så mye mer pris på hjembyen sin når man flytter derfra. Og heldigvis er nesten alle mine fine gamle venninner på plass i byen, så ikveld skal vi på hyttetur! Det har jeg ikke gjort på noen år, så jeg gleder meg supermasse.

Forresten! Anbefaler dere å høre Miley Cyrus sin nye sang her. Så jævlig bra!!

103 kommentarer
    1. kort hår passer best for deg!!! seriously! du ser så moden og voksen og glam ut. med de lange håret så blir du litt barbie og sånn.. elsker deg med sånne korte hår!

    2. Du ser ut som en helt ny person når du har din naturlige hårlengde, hele ansiktet ditt kommer mye mer frem, og du ser mer ut som en på din alder. Synes du burde ha det mer sånn, det er så fint 🙂 Og hvis du bytter litt på, så får du jo plutselig en ny frisyre når du ønsker, uten å gjøre så alt for mye for det!

    3. det lange håret er altfor tungt og tykt, du burde ha litt færre klips i isåfall, og litt kortere, det gjør INGENTING for ansiktet ditt og får deg til å se ekstremt fjortis ut. ingen folk som er opptatt av mote går med 60 cm clips i håret, det er så tacky.
      MYE finere sånn! evnt sånn extensions som fotballfrue har, som ser NATURLIG ut. er ikke jo lengre jo bedre, spesielt ikke på så lave jenter.

    4. du kan jo bare spare til langt hår istedenfor å alltid bruke jukse hår
      anonym: hvorfor skal dere alltid bry dere med 1-3 stygge kommentarer? måten dere skrive på så høres det ut som det er flere stygge en fine , så dere burde sjekke øynene deres

    5. Nydelige nydelige Sophie, så pen med kort og langt hår. Du burde virkelig
      ta flere pauser med extensions fordi kort hår kler deg så bra.
      U rock this hair <3

    6. Synes ikke sminken var så fin..passet liksom ikke til deg. Det kan godt være det bare er vinkelen bildet er tatt i, men akkurat slik som det ser ut på bildet nå så ser det ikke så bra ut..
      Synes det er så mye finere når du har den naturlige looken 🙂

    7. tror dette er min første kommentar på bloggen din, Sophie!
      Du er veldig fin med kort naturlig hår, selv om jeg (og andre lesere) personlig synes det, så burde ikke det påvirke hva du synes selv:) liker du best langt hår? Go for it:)

    8. Herregud! Du er jo supervakker med kort hår! Skjønner ikke hvorfor du ikke går slik oftere, for det kler deg så bra <3

    9. Elsker den lengden på håret! Litt sånn Kylie Jenner look. Veldig in nå 🙂 vurdere klippe det slik selv. Pröv å style det skikkelig fint med volum osv, tror du kommer like det 🙂 ta en pause fra löshåret…mer classy/sexy med det som du har nå 🙂 passer også til din ansiktsform!

    10. Du spør jo alltid om vår mening når du viser deg med kort hår, og alle sier du ser kjempe fin ut:) Leser du ikke kommentarene eller? Du ser virkelig best ut med kort hår. Freshere:)

    11. Synes du ser mye freshere, mer edgy og voksen ut med håret sånn som du har det nå uten løshår! Jeg klipte meg nylig kortere selv da jeg ser så barnslig og ikke minst lavere ut når jeg har så langt hår. Og du er ikke så høy du heller tror jeg? Så litt kortere hår er bare bra og kan gi deg noe ekstra!
      Klem

    12. Håret ditt ligner litt på den korte frisyren til Kylie Jenner! Syns kort hår absolutt er finest på alle jenter, fordi jeg syns de er litt mer “rocka” ut samtidig som man automatisk ser mye mer voksen ut.

    13. Wow!! Både sminken og håret kledde deg UTROLIG godt! Som flere her allerede har skrevet; du ser så mye mer moden og voksen, og ikke minst classy ut, med kort hår 😀

    14. Du ser smashing og fresh ut med skulderlangt hår! Ser mer voksen og classy ut. Vakre ansiktet ditt kommer bedre frem:) Jeg må virkelig le høyt av alle de misunnelige bertene her inne som kommer med nedlatende kommentarer. Drit i de tragiske nett-trolla. – You rock Sophie!!!

    15. fresht med kort hår, men overlining leppene, på toppen der, ser litt…ikke classy ut..det ble bare too much, er det ikke gylden regel å ha enten eller? enten leppene eller øynene, begge deler ser litt vulgært ut

    16. Nydelig med både langt og kort hår, men du ser litt mer ut som personen jeg mener du fremstiller deg som, utrolig smart og en utrolig god jente med kort hår.

    17. Hahaha. Det er jo ikke sånn du ser ut. Selv om du tar av deg løshåret er det langt igjen før du kan kalle deg “deg selv”.

    18. Utrolig pen!
      Jeg hadde langt hår før, men frisøren min anbefalte meg å klippe det kortere for at jeg skulle se høyere ut. Jeg er ganske lav, og langt hår fikk meg bare til å se enda lavere ut. Ble utrolig fornøyd når jeg.først ble vandt til det!
      Synes også du bør gå oftere uten extentions! Du er jo så fin

    19. du kler veldig godt ditt eget hår og din egen lengde på håret
      kan fint bruke det oftere 🙂
      Og som endel har påpekt har vi sagt dette før…så du vet det jo egentlig 🙂 ha en strålende dag 🙂

    20. Du ser helt fantastisk ut med ditt eget hår (selvfølgelig også med extensions). Synes du kunne hatt det slik litt oftere, men husk å alltid velge det du trives best i selv:).

    21. Likte hårlengden veldig godt på deg! 😊 føler selv med kort hår ser man litt mer voksen ut, og hvis man er liten som meg, kan man faktisk få illusjonen av å være litt lenger 😁

    22. Hvorfor sparer du ikke ut det ekte håret ditt? Sluttet med extensions fordi det sleit så fælt på håret og nå har jeg hår til rumpa, tar en stund da, men bedre enn å gå rundt med hår som ikke er ditt eget.

    23. Synes ikke det er et argument at man ikke kan ha langt hår når man er kort! Skal korte jenter aldri få lov til å ha langt hår eller? Så latterlig.
      Jeg synes du kler begge deler, pen er du uansett!

    24. Det er en veldig bra qoute som går slik ” Not everbodys gonna think you are pretty, so dont trip ” Jeg syns du er nydelig, teite kommentarer ovenfor meg. Hun er like vakker med og uten extensions..

    25. Synes du ser mye mer voksen ut med kort hår, enn med extensions! Du kler det kjempebra, Sophie 🙂 Stå på mot mobbere og slemme kommentarer, kan ikke være så lett å gå gjennom den samme dritten hver dag. Jeg heier på deg!
      Hilsen jente, 21

    26. Absolutt nydelig uten extentions. Jeg håper du også klarer å se selv hvor fiiiiiiiint det er – Og jeg håper du kan bruke litt sjeldnere extentions fremover <3 Fordi ditt naturlige hår kler deg aller aller best <3

    27. Hei! Du skrev i et innlegg at håret ditt er ganske tynt og vokser sakte! Vil tipse deg om at castor olje kan hjelpe! Google castor oil å du finner mange ting det kan hjøpe deg med! Som blant annet få en fortere hårvekst! Har selv brukt det på øyenbrynene og øyenvippene, å jeg fikk tykkere øyenbryn og lengre vipper!

    28. ÅÅåh æ syns du e smellvakker med ditt naturlige hår! du burde absolutt la håret hvile litt, og gå uten. what a babe!
      kommenterer sjeldent, men dette måtte bare kommenteres.
      fiin blogg! klem

    29. Du ser kjempebra ut med kort hår!! Er selv veldig tilhenger av extension, og har vært det i 4 år nå, men de siste månedene har jeg kun brukt det ved spesielle anledninger, og begynner å bli ganske vandt med mitt eget korte hår nå.
      Forstår godt at det er vanskelig å føle seg fin uten extension til tider, men om du blir vandt til å gå uten kommer du til å like håret ditt kjempegodt etterhvert! Mitt hår vokste også veldig fort når jeg sluttet med extensions, så det er et godt tips om du ønsker lengre hår selv 😀
      Og igjen, kort hår kler deg kjempegodt! Du så virkelig voksnere ut og mer smashing

    30. Hadde likt om du hadd satt et nytt preg på mote og bloggverden, med ditt naturlige hår! Du er virkelig nydelig med håret sånn (med langt hår også selvfølgelig) ! 🙂

    31. DU MÅ HA KORT HÅR! Du er så utrolig PEN og voksen med kort hår. Du burde så absolutt ha ditt eget hår. Blir helt satt ut av hvor utrolig kul du ser ut med kort hår. Just sayin’ <3<3

    32. så utrolig fin du er både med og uten 😀 jeg bruker selv hår å skjønner stresse ditt haha er ikke bare bare spessielt clips som må av og på huff er dritt lei 😂

    33. Å wow, du kledde detta håååre myye mer enn langt !!! 😀
      Du ser så ung ut me langt.. ca 11-12 år.. men me detta ser det ut som du e godt over 20 år og d e positivt og høre 😀 <3

    34. Det er ikke ofte jeg kommenterer her, men nå må jeg bare. Du ser kjempebra ut med kortere hår. Mye mer voksen. Ellers så ser du veldig bra ut for tiden, du stråler 🙂
      Klem fra meg!

    35. Veit ikke om du leser kommentarene dine engang for alle haterne har ødelagt for at du kanskje ikke gjør det! Men husker du sa i bloggerne at han Robin er sån som han er liksom, jeg syns Robin er noe av det beste jeg har sett og skulle gjerne ønske flere gutter var som han, han er jo bare helskjønn når han begynner med smilet og latteren sin etter han har gjort noe tull med deg og han er så sosial og omtenksom håper han får høre det og:)

    36. Så deg på clas ohlson i dag. Du virket glad og du strålte, noe som var bra å se. Du har utviklet deg til å bli en nydelig ung dame. Lykke til videre c:

    37. Kort hår er SÅ mye finere (og mer trendy om man bryr seg om slikt). Du kler det så ufattelig bra! Prøv å gå litt sånn nå! 😀 (du er fin uansett asså) 🙂

    38. Sykt mye penere uten fake hår! Vær naturlig. Ikke begynn med løshår igjen. Det er ikke fint. Skjønner ikke at du ikke ser det selv, hvorfor fake når man er best i naturlig utgave ?
      Ikke sett på løshår
      plzzz

    39. Du får ekstremt mange kompelimenter når du spør om hva vi syns om det naturlige håret ditt 🙂 Ta det til deg! Du er virkelig 1000 ganger vakrere slik du ser ut her <3

    40. Syns du kler det sykt godt! Du ser mer voksen og sexy ut med ditt eget hår syns jeg! Heldig som kler kort hår! 🙂

    41. Jeg hadde ganske langt hår i flere år, før jeg for noen måneder siden tok beslutningen om å klippe det kortere, ca litt under skuldrene. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med håret mitt enn det jeg er nå. Det er så utrolig mye lettere å style og fikse håret, og det ligger nøyaktig som det skal. Samtidig bruker jeg jo mye mindre tid på det enn tidligere. Du ser kjempe bra ut med kort og naturlig hår, og hadde jeg vært deg, hadde jeg droppet styret med hårextensions og heller gått for ditt naturlige hår som får deg til å se mer voksen ut. Uten tvil! 🙂

    42. At du bruker hair extensions er for meg helt uforstålig! Du ser smashing ut akkurat som du er. Kanskje mer voksen? moden? Iallefall, du ser bra ut!

    43. Skjønner ikke at du orker å styre på med extensions! Og man virker så mye mer “classy” uten det. Hvis du bare går ca 1 år uten det, lar være å farge håret så mye, tar pause fra rettetang, krølltang og finner andre måter å style håret, kan jeg love deg at du har fått myyye lengre og sunnere hår!! Og det er såå mye finere med sitt eget hår, kort eller langt, spiller ingen rolle.

    44. Som frisør vil jeg si du er MYE pene med ditt naturlige hår! jeg har i alle år brukt extentions, men det siste året har vært helt uten. et føles mye bedre å slippe og måtte ta det av og på hver dag 🙂

    45. Du er så utrolig, utrolig pen med kort hår!! Fint å kunne ha lange lokker en dag og kort den neste, og langt den tredje igjen, hahah 🙂 Og du kler begge deler. Ha en fin dag Sophie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg