jeg er fri

Jeg elsker å kjøre bil! Haha, jeg innbiller meg at jeg er så redd for å kjøre, men med en gang jeg kommer bak rattet igjen er det fantastisk. igår kjørte jeg i flere timer med en venninne, og etter å ha droppet henne av hjemme tok jeg en liten spontan kjøretur alene med høy musikk.. Da føler jeg meg så fri! Så, idag skal jeg være bak rattet igjen som den råner-rotta jeg prøver å være, haha. Jeg skal plukke opp en venninne, så drar vi for å spise, ta solarium (jeg dekker ansiktet pga pillene jeg går på) og kose oss. ♥ Jeg eier jo ikke skam, så det blir ned med rutene og høy musikk! Woho! Jeg har det veldig bra av å være hjemme, merker jeg. Og jeg tror Juni kommer til å bli en fantastisk fin måned, det merker jeg i hele kroppen. Livet er bra, kjærligheten er bra, leiligheten hjemme er bra og familien her er bra. Man må ta vare på de fine dagene, vi får så få av dem. Bare tenk på all tiden man skal være død (hilsen filosophie).

Ellers må jeg si at kommentarfeltet her virkelig gleder meg om dagen. Satt nettopp med et smil da jeg skulle svare dere under sist innlegg. Lots of love!!

Jakken er fra nike (annonselenke).  

Noen andre her som eeelser å kjøre bil og kanskje savner det litt når man flytter hjemmefra?

82 kommentarer
    1. Jeg liker å kjøre bil, men jeg har ikke fått lappen ennå 😉 Driver bare med øvelseskjøring, men det skal bli utrolig deilig å få lappen!! 🙂

    2. Du ser så fantastisk bra ut, må bare få sagt det!! At du stråler på innsiden vises virkelig på utsiden også. Kos deg masse hjemme med familien<3

    3. Du er den fineste!! Det gjør mæ så glad at du har det bra<3 håpe æ får se dæ råne rundt mens du e hær i Harstad da:**

    4. Depillene funker ikke bare på ansiktet ditt. Når du har i deg pillene så går ikke alt av virninger til ansiktet ditt, men heeele huden.

    5. Du er sååå fin Sophie!
      ehe uff jeg synes fortsatt det er veldig skummelt å kjøre etter to år, so har fortsatt ikke turt å ta lappen… Og som en ovenfor nevnte, hadde det vært gøy med en katteupdate, de kattene er så søte!

    6. Ville ikke anbefalt å ta solarium. Når du går på pillene er huden veldig tynn og det er lettere å få alvorlige hundsyldommer!

    7. Har du vært i Barcelona noen ganger? Jeg skal dit for første gang så lurer på hvilke beste og kule butikker man kan besøke? Hvordan man skaper beste shoppingopplevelse ever? Har du noen tips til fine spisesteder som er trygge å spise i? 🙂

    8. Takk for trøstende ord på kommentaren min i ditt forrige innlegg, det MÅ gå bra. Jeg elsker å kjøre bil, vi har hver vår, jeg fikk BMV 320i av min kjære i 2013. Jeg spiller av alle ting Barry White på full guffe, han må liksom være med, sexy voice, hører KUN på han i bilen 🙂 Kos deg på venninnetreff og nyt dagene i Harstad, når du kommer hjem til Oslo blir dere som nyforelsket, av erfaring <3

    9. såå gøy å lese at du har det bra, påvirker oss lesere til å smile også 😀
      Vet ikke om noen allerede har kommentert det, men på bloglovin appen kommer liksom bare første delen av innlegget opp, skal du se hele må du klikke deg inn på nettleseren. Ser det er noen blogger som er slik mens andre er helt normale. Er det noe du kan gjøre eller er det feil i appen? 🙂

    10. Jeg også elsker å kjøre bil, høy musikk og bare koble fra alt maset i hverdagen 🙂 Liker spesielt å kjøre i mørket, syns det er deilig 😀

    11. Hei sophie!
      Jeg lurte på om du kunne laget et innlegg om ditt forhold til religion/Gud/personlig tro/hva du mener meningen med livet er/hva skjer etter døden/SKAPELSENVSBIGBANG – hva tror du på? 😄
      hadde vært spennende og gøy å høre! 🙂
      -Amanda

    12. Jeg er ikke så glad i å kjøre, men er veldig heldig å har egen bil tilgjengelig hele tiden som kun er min. Flyttet hjemme fra når jeg var 16 og fikk bil med engang jeg fikk lappen 🙂 Men noen ganger kan det være veldig befriende å bare kjøre rundt og høre på høy musikk! 🙂

    13. Hei Sophie, jeg bare elsker bloggen din <3 det er den beste bloggen i verden! Jeg hadde blitt utrolig glad for svar, men jeg fikk ikke svar sist så jeg forventer ingenting men det hadde vært veldig koselig da !<3

    14. Åh så herlig Sophie! Må si jeg misunner deg litt nå! Gleder meg selv til jeg får sommerferie fra skolen, og bare kan slappe av sammen med venner! <3
      Men du ser i hvert fall utrolig godt ut, nå til dagen, og deilig se deg smile!
      Kos deg masse!

    15. ELSKER å kjøre bil! Men selom jeg er 20 år har jeg ikke lappen… fikk aldri tatt den å nå har legene en misstanke om at jeg har svult på jærnen så blir ikke å få ta den før alt er bra. Klarer ikke tanken på at jeg kan sette megselv i fare mem også andre bilister og forjengere 😕 men har legetime i nesteuke oss en kirug å da HÅPER jeg at jeg får klarsingnal!!

    16. Kan du forklare mere om tvangstankene dine? Jeg har fått diagnosen OCD, og det er litt godt for meg å høre om andre som har det:)

    17. Du er suuuper vakker!! Så glad for at kuren har funket for deg.
      Jeg har kun flyttet fra Tønsberg til Oslo, men har ikke bil her. Det første jeg gjør når jeg er hjemme er å hoppe i bilen. Det er det beste som finnes

    18. Åh, hvilken verden lever alle i? Alle kjører rundt og driter tydeligvis i miljøet. Blir så frustrert at ord ikke beskriver det. Folk og spesielt ungdommer(inkl. meg) er så lite reflekterte nå til dags. Ingen som tenker over handlingene deres og konsekvensene av de.

    19. Hvor gammel er dere følgere egentlig ?? For ett barnslig publikum, og for en enda teitere fjortisblogg 😂😂😂😂

    20. Har også troen på at juni skal bli en bra måned! Blir så glad av å lese slike positive innlegg, humør smitter lett.. Du stråler Sophie 🙂

    21. sminken ser sotete/skittent på sidene og i panna 😛 men på en måte skjønne eg ikke hvorfor du gidder å sminke deg så mye i hver dagen , tanken på at du bare går i slappe klær ellers

    22. Hallo? Du tar piller, tror du de bare
      Påvirker ansiktet ditt?? Det påvirker jo selvfølgelig hele huden! tror du at når du tar piller så virker de kun på et område? tenk litt nåda 😮

    23. Filosophie, haha! Måtte glise litt av den der 🙂 Jeg synes også du har en sånn fin utstråling for tiden, og du er utrolig vakker <3

    24. Lett matematikk, men kanskje ikke for deg. Vi snakker om å kjøre bil, det har du ikke lov til før du er 18 år. Sum: Da er vi iallfall ingen fjortiser, men 18 år og eldre 😀

    25. Herree sååå nydelig du er, Sophie!! Du er virkelig virkelig utrolig vakker, selv om du nok ikke kommer til å tro meg selv om jeg sier det her. Du virker som en person jeg hadde ELSKET å være venn med, og misunner vennene dine virkelig virkelig!! Stå på, og kos deg sikkelig sikkelig nååå og håper du har det bra, I do!!

    26. Så fine bilder! Har sett på en del bilder nå at du er utrolig flink til å lage hestehale med extensions. Er det mulig at du kunne laget et innlegg om hvordan du klarer det uten at clips syns? Jeg sliter selv med å ha hestehale/tutt osv med extensions i.

    27. Fikk lappen på 18årsdagen min for nøyaktig et halvt år siden. Har omtrent ikke gjort noe annet enn å kjøre siden det! Har desverre ikke bil selv enda da. Jeg er også sånn som deg, så fort jeg ikke kjører bil, så innbiller jeg meg at det er så skummelt, men det er jo ikke noe problem så fort man sitter bak ratter, haha.

    28. Super blogg! Elsker bloggen din, kan du snart lage et nytt spørsmål og svar innlegg? Eller et innlegg om hvordan bli en bra blogger? Please

    29. anniken elise: Nei i know! Når jeg er i oslo får jeg totalt angst for å kjøre bil, og kan nesten få nervesammenbrudd for neste gang, men det går jo fint 😀

    30. Laget ikke du nettopp et innlegg der du frontet spraytan foran solarium pga kreft eller noe? Eller var det en annen blogger?

    31. Forresten, må bare kommentere hvor sinnsykt pen du er med mørkt hår. Såå lekkert! Lyst å farge mitt mørkt omigjen også. Men tør ikke 🙁

    32. Anonym: DU HADDE VIRKELIG KLEDD SIDE CUT. så ut som du hadde det her og jeg ble helt waw

      Svar : Tusen takk! Pleier faktisk å leke meg litt fram og style håret som om jeg har sidecut, hehe. Tror aldri jeg ville turt å ta steget, men å late som en gang i blandt er jo gøy 😉

    33. Hei 🙂
      Så bra at ting sitter helt på plass og alt er bra ! Sånt luker vi.
      Jeg vet ikke hvorfor du ikke skal ha sol på deg når du går på pillene. Men vil virkelig advare deg om å ta sol da, selvom du dekker ansiktet. Det var kanskje her problemet var, men pillene dekker hele kroppen ikke bare ansiktet, og å ta sol da når huden ikke skal ha sol høres veldig skummelt ut! (Hvis du vet at det er ok skal jeg selvsagt ikke si noe på deg;) men sånn I tilfelle 🙂 )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg