meg med kort hår

deler av innlegget er reklame

Nå begynner det å bli en stund siden jeg har vist dere hvordan jeg ser ut når jeg tar av meg extensions! Hva synes dere?

Vel, slik som dette går jeg svært sjeldent – derfor er det jo så fint at det finnes alternativer! Jeg har både tyng og kort hår som vokser sakte, og extensions kan slite veldig på håret. Jeg brukte tape i over et år, men måtte ha en pause fra det nylig og har gått tilbake til clips fra luxushair. Disse er jeg så fornøyd med at jeg faktisk har en hel kategori på bloggen tilegnet nettopp clipsene deres, haha. Jeg bruker en pakke hår med 180 gram, i fargen 1b og 65 cm. Jeg elsker dette håret, og prisene er heller ikke ille med tanke på kvaliteten. Jeg har mitt i et par måneder, men det skal sies at jeg ikke er så flink til å ta vare på det. Det er viktig å ta av seg håret når man skal sove, noe jeg dropper litt for ofte, og jo mindre du bruker krølltang og rettetang, jo lengre holder det. Da kan du fint ha det en god stund 🙂

Luxushair har i tillegg fått et nytt, finere og mer funksjonelt design på websein deres, som er tilpasset både pc og mobil. Nå er det enkelt å handle fra alle medier! Det er betaling med postoppkrav for de som er under 18 år, eller fakturera og betaling med kort. Klarna har også en kampanje nå hvor kunden kan velge å betale i juli. 

Så, om dere skal bestille extensions er det totalt unødvendig å gjøre det fra utlandet! Tro meg, jeg snakker av erfaring. jeg har brukt alt mulig, og dette er eneste jeg har holdt meg til i flere år

Så, har dere noen spørsmål? Noe dere vil se, som for eksempel hvordan jeg setter på håret? Let me know!


Nå har jeg og Anne-Sofie det i overkant morsomt her mens jeg lærer henne dansene fra mitt dansecrew, haha…. Vi snakkes imorgen!

129 kommentarer
    1. Kort, synes faktisk du ser veeldig gammel ut når du har langt hår. ( type 30+) også ser du kortere ut også med langt hår, så jeg hadde helt klart godt for å ha det kort! Det er jo trendy nå også 🙂

    2. Ser alle skriver at du kler kort mye bedre enn langt. Kort ser absolutt ikke ille ut, men jeg syntes langt hår kler deg best jeg… 🙂

    3. Wooow!!!! Kort hår var helt sykt fint på deg!!! Pleier ikke kommentere så ofte, men dette her måtte jeg bare si, du er helt nydelig med kort hår! Nydelig er du uansett, men dette kledde du! <3

    4. Mye mer kledelig med kort hår. Ser tøffere og høyere ut 😉 skulle gjerne sett deg oftere uten extensions! 🙂

    5. Hvorfor spør du alltid hva vi synes om deg med kort hår??
      HVER gang svarer leserne at du ser bedre ut og at du burde gå med kort hår oftere.
      Skjønner ikke hvorfor du gidder å spørre når du aldri tar komplimangene til deg..

    6. Som frisør vil jeg absolutt si at du kler kort hår best, det får frem ansiktet ditt og får deg til å se mye voksnere ut. Men du kler også lang hår 🙂

    7. Du ser mye freshere, finere og penere ut med kort hår.. Clips skader jo håret enda mer.. Merkelig at du bare blogger om reklame når du først blogger.

    8. Ååå kort hår var så fint på deg Sophie! <3 du burde teste det ut en liten periode! Så smashing ut!:*

    9. wtf ser gammel ut med langt hår? høres nesten ut som om hu ser ut som hu er i 60 åra eller noe på måten dere skriver xD

    10. Du var FLOTT med kort hår. En helt ny person!
      For det første ser du høyere ut, du drukner ikke i håret.
      For det andre kom den pene ansiktsformen din mer frem.
      For det tredje ser det sunt ut.
      For det fjerde kommer/fremhever du både øyne, kinnbein og lepper, de blir mer markert både med og uten sminke, det lange håret tar ikke all oppmerksomhet.
      For det femte så får det fram den flotte kroppsfiguren din.
      Du stråler! 😊😊😊✌️😘

    11. Du er myeee penere med langt hår, til slutt og sist er det hottest med langt hår. Kort hår er fint det også, men sånn generelt sett så er det mest attraktivt med langt hår!

    12. Jeg har også prøvd mye, anbefaler deg å prøve my trendy hair, d e billig og super kvalitet, har prøvd luxushair hair og d kan ikke måle seg med dette, jeg har brukt hairextension I mange år og dette er definitivt d beste jeg noen gang har hatt, just saying 😀

    13. Du er så sykt fin med kort hår, men som en sa over her; “hvorfor spør du oss om hva vi syntes hver gang når du vet at vi syntes du er fineste med kort, men så tar du langt hår igjen dagen etter?”
      98% syntes du er finere med kort hår virker det som! Så skjønner ikke at du ikke vurderer å prøve det ut! Du er helt nydelig med kort hår sånn seriøst! Men såklart, det er opp til deg!

    14. Hot hot HOT!!! Du ser virkelig bedre ut sånn med kort og brunt! Syns det lange håret nesten ser litt last year ut og nesten trashy.. Behold det! 😃

    15. Det med den tykkelsen du har på håret og at du kun bruker en pakke er noe jeg tviler sterkt på. Tipper du bruker typ 2-3 pakker. Når du først skal reklamere og sikkert får du en del cash for det, så burde du være helt ærlig.

    16. For dere som kanskje har følgt med på bloggerne.. (Hvis ikke anbefaler jeg å se fra sesong 1) før dere uttaler dere om noe.
      Kan være at det ikke oser av selvtillit.. Og at man gjerne trenger bekreftelse flere ganger før man gjør noe.
      Det å ha brukt extentions i mange år ER avhengighetsskapende. Og det er et stort vendepunkt og plutselig måtte gi slipp på det.
      Man føler seg rett og slett naken!!
      Sofie Elise: du ser rå lekker ut med kort hår. Og som overnevnte sier: får frem øynene, kinnbeina og leppene dine.
      Og det ser mer voksent ut på en positiv måte.
      Til dere som kun kommenterer for å kritisere. Jesus.. Ta dere en kake!
      Er neppe så forbanna mye bedre og oser av selvtillit.
      Tøff over tastaturet må jeg si også som anonym da.. LER!

    17. Kort hår kledde deg virkelig! 🙂
      Det hadde vært supert om du kunne ha vist i en videoblogg hvordan du setter på løshåret steg for steg!

    18. Du kler utrolig godt kort. Synes kort er veldig kult men ikke minst så ser det veldig voksent ut. Det er min mening 🙂 men du er fin med både langt og kort:) har selv prøvd clips fra luxushair og var veldig fornøyd med kvalitet så skjønner at du er fast kunde der :):)

    19. Kledde kort hår myye bedre enn langt. Som alle andre sier så får det korte håret frem ansiktsformen din og alle trekkene dine, og du “drukner” ikke i alt håret. Hadde jeg vært deg hadde jeg droppet extentions en stund, bare for litt variasjon.

    20. For det første er jo ikke det kort hår! Men du kler den halv-lange lengden veldig godt. Og for det andre så vokser nok ikke håret ditt så sykt sakte i forhold til andre, hvis du hadde tatt vare på det. Et sunt kosthold, mye vann, og med minimal styling vokser det nok fortere. Selv bruker jeg bare børsten min som styling! Jeg grer håret kanskje 2 ganger om dagen, thats it!

    21. Du kan helt fint ha kort hår! Vet ikke hvorfor du føler at du trenger extentions. Det er litt fjortis

    22. Du var kjempefin med kortere hår, ikke så “babete” men veldig søt. 🙂
      Clips sliter på håret de også når man bruker det hele tiden så jeg haddee absolutt gått uten noen dager i uken iaf! Har selv alltid hatt naturlig langt og tykt hår men mistet halvparten pga sykdom. Kjøpte clips og det blir kjempefint men kjenner jo hvordan de lugger i håret så tror helt klart at selvom det er mer skånsomt enn tape så sliter det uansett mye på ens eget hår. Om du bare bruker clips til fest så kommer ditt eget hår til å bli mye finere. 🙂

    23. Du ligner litt på en kadashian med kort mørkt hår! Litt en blanding av kylie, kedall og kim! Kjempe pen, og naturlig 🙂

    24. Ikke rart du har tynt og kort hele tiden. Du går aldri uten løs håret ditt. Gå med det uten minst 6 måneder så vil du se forandring på håret ditt også.

    25. Jag kunne tenke meg å bestille fra luxushai, men de har aldri fargen min inne i de clipsene jeg ønsker. Kan du vere så snill å gi tilbakemelding til de på at de bør få fikset lagerbeholdningen sin??

    26. Nettopp kjøpt Luxushair for første gang selv, og er så langt fornøyd. Jeg må riktignok få det helt riktig farge, så venter på mer hårfarge nå 😀

    27. Dette er kanskje et litt rart spørsmål, men vokser aldri det naturlige håret ditt? Eller klipper du det bare kort hver gang du er hos frisøren? Husker for mange år siden da du var sammen med Marco, så hadde du like kort hår som du har nå. Så da syns jeg det er litt rart at ditt naturlige hår ikke har vokst ut til nå 😛 tror det kunne vært veldig sunt for håret ditt om du lot ditt naturlige hår vokse ut så du en dag kan slutte med extensions.

    28. Jeg synes du kler kort hår myye bedre! Du ser så mye mer voksen ut. Også har du jo hatt langt hår kjempelenge, og veldig langt, så det er jo fint med litt forandring og variasjoner! 🙂

    29. Åååh. Mitt dansecrew<3 digget at du var med 🙂 kan du ikke legge ut flere bilder fra når du var med? Fra treningene/øvingene deres 🙂

    30. Kort hår så utrolig fresht og hot ut. Var faktisk litt Jenner over deg.
      Og kort hår har generelt blitt mer og mer babefaktor, spesielt etter Kylie klippet det kort.
      Du så veldig bra ut. Mye mer babe over det korte enn det lange. Syns hvertfall jeg.

    31. Jeg har sakt det før og sier det igjen. Langt hår er fint på deg, men det korte er nydelig! Du burde virkelig vurdere å gå slik en del mer !
      Skulle veldig gjerne vert med dere å danset ;D

    32. Du ser mye finere ut med kortere hår, så mye mindre trashy 🙂 Bare se på Kim Kardashian som plutselig ble ti hakk kulere!

    33. Så utrolig fin du er med litt kortere hår, frøken! 🙂 Det vakre ansiktet ditt kommer mer fram, du ser mer voksen ut på en positiv måte 🙂

    34. Skal innrømme at jeg tidligere har ment at langt, blondt hår er finest på deg, men DÆVEN! Dette kledde du utrolig godt. Du ser helt fantastisk ut, Sophie 🙂 vis frem denne siden av deg litt oftere, så skal du se at du blir mer fornøyd etterhvert! Nydelig er du 🙂

    35. Veldig fin med både langt og litt kortere hår:))
      Kan du lage en video der du setter det på? Og en sminkevideo?
      Klem

    36. Fint 🙂 men hvordan du får det så tykt med bare 180 gram skjønner jeg ikke. Jeg får det tykt på ene siden og må ha alt håret på bare ene siden for at det ikke skal se dumt ut. Må kjøpe en pakke til for at det skal holde til hele hodet sånn tykt som du har.

    37. Du er så fin med kort hår! tror du du kommer til å la det være sånn engang? det er jo bra å la håret få en pause fra extensions også 🙂

    38. Du kler så godt kort hår! Fikk et voksent og damete preg med en gang, og det på en positiv måte 😀 Synes det er så fint med skulderkort hår, så ha det oftere 🙂

    39. Du var kjempe fin med kort hår, helt ærlig så syns jeg ikke du trenger extensions. Men du kler langt hår også da.

    40. Du er veeeldig fin med begge deler. Syns du er super sexy med kort hår. Det gjør at du ser så mye mere voksen og “ordentlig” ut :)!!
      Jeg hadde hår ned til rompa (mitt ekte) men klippet av meg alt sammen for 2 uker siden. (Til skulderene) Ville ha en forandring og folk syns jeg ser så mye mer voksen ut nå. Jeg er 20 år, så var på tide at folk så på meg som 20 år og mer voksen.
      Det skal også sies at jeg angrer litt og savner mitt tykke laange hår.. Men det voksen HELDIGVIS ut igjen også.
      Håper du går mer uten exstetion, du kler det virkelig sophie.
      Lykke til vidre, du er flink 😀

    41. kort var utrolig fint!!! fikk deg til å se utrolig sofistikert, selvsikker og voksen ut! tommel opp!!

    42. Jeg skjønner faktisk seriøst ikke hvorfor du ikke går uten extations til vanlig. Du er like fin og flott, om ikke finere, uten 🙂 <3

    43. Du kan no gjerne si at extensions er billig siden de er GRATIS for deg (iflg deg selv på “Bloggerne”)! Og det man får gratis bryr man heller seg ikke om å ta vare på! Sånn er det i alle sammenhenger, partnere, ting etc. Betaler man selv eller investerer tid, penger og energi, er tingene mye mere verd og man tar bedre vare på tingene. Man får ikke en bruk- og kast mentalitet! Dessverre er samfunnet vårt fullt av dette, av selvsentrerte personer, egoisme, selvgodhet, usikkerhet, bekreftelsesbehov, folk som har få tanker om hva andre har lagt av i ofrelse, tid og strev for at andre skal få ting gratis! Trist! Dette er ikke spesiellt rettet mot deg, men en reaksjon på uttalelse… Overfladisk samfunn!

    44. Jeg liker håret ditt uansett hvordan det er. Du er altid perfekt, omså du ikke har sminke på:) jeg liker deg veldig godt du er så kul. Første gang jeg så bloggen din så ble jeg inpirert til å lage egen blogg. Og det har jeg gjort!!

    45. Hei!
      Louis vuitton speedy vesken din er utrolig fin og har lenge ønsket meg denne, men vet ikke hvilke strl jeg ønsker! Lurte på hvilke størrelse din er, og hva du betalte ?

    46. Maria: Jeg trooor min er medium, haha eller den største?? Aner ikke faktisk, tok bare den jeg mente var finest. Kjøpte den i NY, og den kostet 11 000 🙂

    47. SHIIIIT. Det var dritfint liksom. Hvorfor går du ikke med ditt eget hår? Det var helt sykt fint fordi det så friskt ut og skikkelig årh, det var så fint!! <3

    48. kan du legge ut en video der du viser hvordan du tar extention på? har lenge lurt på det. og hvor mye koster det

    49. Du var nydelig med kort hår! Så veldig mye mer voksen ut, og fikk mye mer personlighet i utseenet ditt. Nydelig er du! <3

    50. Du er såååå fin og søt med det kortet håret, selv om jeg elsker deg med det lange også!

    51. Når alle skriver at hu burde ha kort hår skal hu vel neste gang extensions ned til tærne, siden man må jo skille seg mest mulig ut!

    52. Hei! Har lenge ville prøvd tape fordi jeg er for lat til å ta i clips hver dag. Kunne du skrevet om det en gang. Du tar tape hos frisøren? Men er det mulig å gjøre det hjemme? Eller er det dumt tilfelle det ødelegger hele håret. Kjenner du kanskje noen som har tatt det hjemme eller lignende. Hadde vært fantastisk med et slikt innlegg🙌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg