its like your screaming but no one can hear

without them, you feel like nothing

 

84 kommentarer
    1. elsker deg, du fortjener credd for det innlegget!!! Kort og enkelt, men VEL BRA FORMULERT!! stå på snuppa<333

    2. Kule bilder, men som en som meg som sliter med ting som dette så irriterer det meg at den sorte streken ved øyene dine ikke ligger riktig xD

    3. Veldig kule bilder! Minner meg om gamle bilder fra sånn 50 tallet eller noe. Skikkelig kult! Du ser fabelaktig ut og da. Utrolig fotogen. Fengende overskrift!

    4. Neineineineineiiiiiiiiiiii!!!!!
      Your= EIENDOMSORD.
      “This is your toothbrush” “Your grammar sucks”
      You’re= Kort for “you are”.
      “Its like you’re screaming” “You’re my best friend”
      Hvorfor har folk så store vansker med å skjønne dette??? :(((((((

    5. Wæææh.. “Det er som DIN skriker men ingen kan høre” (det skrev du egentlig)
      Det er IT’S (apóstrofe bak T) og YOU’RE :3 (You are) Your betyr “din”
      I couldn’t help myself. Sry

    6. Nydelige bilder. Bruk som header. Den du har nå har jo alle bloggerne.. Altså. Vanlig pent bilde. Du har så mye mer enn de andre.. Og disse bildene viser det. Love u.

    7. Idag e det søndag, idag e dagen der vi ikke har nåkka å gjøre. Vi ligg med bakfylla i senga, sjekke blogga, nyheta og ikke minst studere andre – og pirke på feilan demmes. Og vi skal iallefall pirke ekstra nøye på bloggeran – for dem ska tåle alt. Bloggeran har jo tråssalt sjøl valgt å få drit slengt mot sæ. For vi tåle jo faktisk ikke å se andre lykkes eller oppnår nåkka. Egentlig så e vi sjalu. Men vi tør dessverre ikke skrive det rett ut, så derfor snur vi om på det hele – og trøkke ned de her “forbanna bloggeran” så dem ska føle at dem egentlig burde legge ned den “sykt dårlige bloggen” fordi dem har så mye skrivefeil og bloggen e jo tråssalt dårlig. Det e jo ingen som les den og dem tjene jo ikke så mye på en reklame. Dem blogge jo kun for pengan, fordi blogg e jo bare tidfordriv – ikke en jobb som dem prøve å fortelle til oss smarte lesera.
      Nei, hvis dåkker ikke klare å la være å henge dåkker borti skrivefeilan engang, så veit ikke æ. Herregud.

    8. Hun har skjønt det nå folkens, ro dere ned da, herregud. Blir så oppgitt over menneskeheten, hjelp meg!
      Stå på, Sophie <3 Du fortjener hele den topplista

    9. Uff du må komme det på skolen igjen å lære deg litt språk! Ikke bare bommer du på en tattis men dette er ganske ille.

    10. hahaha når alle “smartingene” skal peke ut skrivefeilene dine, men bare fåtallet er intelligente nok til å finne begge. Skal du påpeke skrivefeil og leke bedreviter, så for faen sjekk at du forstår hva som er feil :)))) herregud.
      anyways, du e søt som allti og æ håpe du ikke tar dæ nær av d her nesevise “smartingan” for dem har ikke peeeeiling på ka dem snakke om! og om dem no e litt grammatisk intelligent, så e dem hvertfall ikke my sosialt intelligent.

    11. Du lærer nok engelsk når du begynner på skolen, hvis det blir noe av. Tror du heller vil være ei nordnorsktalende playgirl 🙂

    12. Kult! Her ser du awesome ut. LOL til dere som snakker om at hun ikke fortjener å være på førsteplass når hun ikke blogger. Hun gjør akkurat som hun vil. Det er dere som leser bloggen hennes og sørger for at hun er der

    13. Wow! Nå skjønte jeg hva alle mente med at du må øve mer på engelsken din!
      Ikke lag flere sanger før du kan uttale ordene ordentlig! Altså du har en veldig fin sangstemme og man hører nesten ikke feilene og sangene dine er bra, men men..

    14. Jeg leser bloggen, men skjønner egentlig ikke hvorfor. Sikkert fordi jeg har så lite å gjøre på. Men hvorfor leser vi blogger egentlig? Er det så spennende å høre om andres liv? At de skal ut og drikke..WOW! Så utrolig nyttig å vite! Og akkurat denne bloggeren oppdateret ganske lite i tillegg. Så kjære lesere…skal vi lese blogger for at bloggerne skal bli rike? De tjener jo sinnsykt mye på det.

    15. Vi trykker på linkene–> kjøper det de har linket og bruker våre penger–> bloggeren tjener på det og bruker pengene til operasjoner og fikse på seg selv.
      Egentlig veldig urettferdig!

    16. Det er som din skriker men ingen kan høre
      *Grammatikk*
      IT is like you’re screaming, but no one can hear you
      Det er som om du skriker men ingen kan høre deg
      Dette lærer man i 8. Klasse

    17. Haha, det er jammen bra folk tar ansvar, men er en mulighet for at hun innså skrivefeilen sin allerede etter at tjue personer hadde påpekt den, så det går sikkert greit om resten bare dropper å nevne det! 🙂

    18. elska deg for at du posta sånne innlegg som provosera leserane fram til å kommentere såå masse dumt!!! beste bloggeren spør du meg, ikkje mange som klarer å skape så brae diskusjoner i kommentarfeltene 😀 klem

    19. Bildene er kule, men synes den svarte streken var så utrolig irriterende. Ser ut som noen har lagt over en svart figur i paint :/

    20. Poenget med innlegget forsvinner desverre med såpass mye skrivefeil. Sorry ass funka ikke å leke “dark” :pp

    21. ITS LIKE YOUR SCREAMING BUT NO ONE CAN HEAR
      =
      Dets/dens som din skriker men ingen kan høre. Gir mening
      kul med røyk =))

    22. Herregud, jeg forstår ikke hvorfor anonyme folk skal pirke så sykt. Etter den første kommentaren med “It’s og you’re” tror jeg hun fikk det med seg. Sorry, men mange av dere har altfor lite å gjøre. Skaff dere en hobby! Jeg kan anbefale tegning, skriving (dere er jo så flinke til å skrive korrekt!), spille et instrument, spille data- eller tvspill, lesing, dans, trening på treningssenter og delta i politiske partier. Men dere kan jo også fortsette med å prøve å hakke på andre mennesker for å føle dere bedre selv. Jeg har aldri prøvd det, men det funker tydeligvis veldig bra.

    23. Lurer på hva dere som skriver stygge, “korrigerende” kommentarer får ut av dette? Glede, triumf, altså hva?
      Jeg personlig forstår ikke poenget. Sophie er en jente dere ikke kjenner, som er et vanlig menneske med følelser – og etter min mening er hun utrolig sterk som takler å få slike kommentarer og likevel fortsetter å blogge. Beundringsverdig, rett og slett. Du er sterk Sophie. Du har kommet lengre i livet enn mange andre på din egen alder, lengre enn mange noensinne vil nå. Vær stolt av deg selv 🙂

    24. Du ligner litt på hun som spiller Jenna i Awkward. Spesielt på disse bildene 😊
      Du er fantastisk pen, og jeg digger personligheten din. Folk som snakker dritt er ingenting annet enn noen sjalue drittunger. Du er rå!!
      Hilsen fast leser på 23 😊

    25. Du er så sterk og vakker !
      Du er en stor inspirasjon til bloggen jeg nettop laget meg sophie. Håper du leser mitt innlegg om hvordan jeg fikk angst og jeg kommer til å skrive videre, men trenger litt hjelp, hadde satt stor pris på om du kunne kontakte meg på : [email protected]

    26. Jeg vet det er mange som synes det er bra at du la ut dette innlegget. Du er tøff, men jeg likte ikke bildene dine. Selv er jeg bare tolv år, og jeg tenker at toppbloggere som deg er forbilder og har litt ansvar. Det er viktig å være et godt forbilde for unge lesere, og ikke legge ut bilder av seg selv hvor man går i gjennomsiktig topp uten bh under, og røyker. Jeg vil ikke at ungdommer skal få lyst til å gjøre sånt. Leser du alle kommentarene som kommer inn på bloggen ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg