prada marfa

I dag fikk jeg som sagt endelig flyttet hjem igjen, noe som har vært helt herlig! Jeg er veeeeldig glad i leiligheten min ♥ Dagen har gått med til å rydde og fikse litt, spise litt mat med Robin, se på solsidan og bare slappe av. Gleder meg til å invitere venner over hit i helgen!

 

Fine bilder vi har fått, sant? Alt er Desino! Skal definitivt kjøpe mer derfra, nå har vi hele stua full men skulle gjort seg med noen bilder på kjøkkenet og badet. 

Nå skal jeg dra til min venninne Fetisha, med meg har jeg en kartong vin og masse godt humør. Fetisha er fra miami og den mest bad-ass personen jeg kjenner, om man har henne i sitt hjørne er man trygg. Hun skal gi meg spicy thaimat, så jeg gleder meg!

 

Jumpsuiten er fra junkyard, elsker den!

 Hva skal dere ikveld? Er det noen spesielle bilder dere ønsker å se fra leiligheten vår?

115 kommentarer

Siste innlegg