vil du på findings?

Dette er en fin dag. Ikke bare er været strålende, jeg er tilbake i min nye leilighet som er ren, pen og med et fullt kjøleskap, men jeg er også i det gavmilde hjørnet. Først og fremst.. om dere følger meg på instagram @sophieeliseblogg, kan dere få et supert tilbud på verdens beste pizza (det fikset jeg igår da jeg fikk den levert på døren og tenkte at denne MÅ dere bare prøve, haha).. men, jeg deler også ut enda mer!

Til helgen er det klart for findings festivalen på bislett stadion i oslo, og jeg gleder meg enormt mye! Venninner kommer flyvende fra nord-norge, vi skal feste hjemme hos meg før og etter festivalen, og artistene som er booket kan  man jo bare juble over! Så, dette vil jeg gjerne også dele ut til dere som leser bloggen min. Vil DU ha et helgepass på findings til deg og en venn?

 

Da er alt du trenger å gjøre og like fanpagen min på facebook HER, og så kommentere med mailen din under dette innlegget. Siden festivalen er straks, trekker jeg vinner allerede imorgen! Lykke til :)

548 kommentarer

Siste innlegg